Pagina 1 van 1
Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 10:48
door hannesie
Zou een zo mooie versterker ook nog beter klinken?
https://www.hifi.nl/artikel/26843/Revie ... erker.html
De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 11:48
door OpaBert

Ehm 23650€
Vnd het nu een stuk minder mooi
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 11:54
door hannesie
Tja, mijn vakantie geld is ook niet voldoende, maar goed ook wel erg mooi om van te genieten.
Ik begin dan wel een beetje te kwijlen, en dat is heel gevaarlijk.
Maar als ik het vergelijk met een AN M10 , is dit nog een koopje.
https://www.dagogo.com/audio-note-m10-s ... er-review/
En dan heb je nog alleen maar de voortrap.........!!
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 11:58
door Pjotr
hannesie schreef:Zou een zo mooie versterker ook nog beter klinken?
De aandacht voor het detail mag er zeker zijn..........!!, maar of je het ook hoort?
Goeie vraag

Kan mij niet onttrekken aan de indruk dat veel liefhebbers grotendeels met hun ogen luisteren en kopen

Maar een onoverzichtelijk zootje optisch gezien, kan uitstekend klinken. Dat mooie uiterlijk dient een geheel ander doel dan hoe het klinkt.
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 14:29
door Chocomel
Modushop heeft zulke grote dozen gewoon in voorraad voor je zelfbouwversterker.
https://www.modushop.cz/1NPS05PB-5u-rac ... ibrny.html
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 18:17
door John P
Het nadeel van de Modushop dozen, esthetisch gezien, is dat zij een zichtbare en niet hoogwaardige bevestiging van het frontpaneel hebben. Maar als je er een aantal besteld kun je de doos wel in China laten maken voor 100 Euro of minder.
edit:
Voorbeeld:
https://nl.aliexpress.com/item/QUEENWAY ... 2e0ePNSpCR
Nadeel voor de amateur zijn de hoge verzendkosten.
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 18:54
door ronnydepony
Kun je altijd je frontplaat bij "front panel designer" laten maken
Re: Mooie versterker......!!
Geplaatst: do 02 aug 2018, 21:57
door OpaBert
ja als DHL aan de deur belt doet dat zeer en is het plezier meteen weg
Trafo uit China was meteen net zo duur als van AE met een verschil , De kwaliteit..