Pagina 1 van 1

Hallo!

Geplaatst: di 10 jul 2018, 13:26
door Zelfbouwert80
Hallo zelfbouwers!

Zo’n 10 jaar geleden ben ik begonnen met het maken van luidsprekers. Nu ik eindelijk zelf een huis heb met een fatsoenlijke schuur gaat het weer kriebelen en wil ik weer gaan beginnen met het bouwen van mijn eigen speakers.
Ik heb mijn zinnen gezet op een breedband ontwerp. Een enkele driver met een mooi ontwerp voor de behuizing waarin ik ook weer lekker bezig kan zijn met hout, want naast dat ik houd van mooi geluid liggen mijn skills vooral in het bewerken van hout en het bouwen van kasten. Voor de rest hoop ik hier onderdelen, kennis en hulp te vinden zodat ik gauw kan starten met een nieuw project...

Groet Remco

Re: Hallo!

Geplaatst: di 10 jul 2018, 13:31
door hannesie
:mrgreen: Welkom op dit forum, er is al het 1 en ander gebouwd met breedbanders, dus je kunt hier je kennis nog wel vergroten. :sure:

Re: Hallo!

Geplaatst: di 10 jul 2018, 14:36
door OpaBert
Welkom Remco ik heb geen schuur voor houtbewerking
Dus ik beperk me tot Buizenspul met pootjes
Grt
Bert

Re: Hallo!

Geplaatst: di 10 jul 2018, 19:06
door Barry2001
Welkom hier Remco, en laat ons vooral meegenieten van je bouwavonturen.

Re: Hallo!

Geplaatst: di 10 jul 2018, 19:21
door kuiperik
Welkom Remco, succes met het vinden van een ontwerp en hopelijk mogen we je bouwsel(s) hier op het forum gaan volgen.

Re: Hallo!

Geplaatst: di 10 jul 2018, 22:56
door Henkjan
Welkom Remco

Re: Hallo!

Geplaatst: wo 11 jul 2018, 20:51
door Wowly
Welkom op dit forum, wat jij wil gaan bouwen is aanwezig hier en , als je gaat bouwen; :foto:

Re: Hallo!

Geplaatst: do 12 jul 2018, 15:15
door Zelfbouwert80
Dank jullie wel voor dit hartelijke welkom! Zodra de bouw start zal ik gelijk beginnen met een foto verslag zodat de bouw op de voet gevolgd kan worden