Pagina 1 van 1

Voorstellen

Geplaatst: vr 08 jun 2018, 18:20
door Spartacus
Bedankt voor het accepteren.

Ik ben Govert, 40 jaar.
Ik heb totaal geen verstand van electronica maar heb er wel interesse in.

In het dagelijks leven ben ik een productie coordinator machinebouw op een scheepswerf.

Ooit wil ik een buizenversterker gaan bouwen, ben me dus al hard aan het inlezen.
Taaie kost al zeg ik het zelf.

Ik heb al wel wat audio spul staan, ik ben in het bezit van:

NAD 356BEE versterker
NAD 565BEE cd speler
Monitor Audio Silver RX6 speakers

Groet,

Govert

Re: Voorstellen

Geplaatst: vr 08 jun 2018, 18:28
door Thomox
Donders Govert,

Mooi dat je ons forum eens bezoekt. Het is hier altijd gezellig!
Misschien meteen Breda meepikken?

Groetjes

Re: Voorstellen

Geplaatst: vr 08 jun 2018, 20:24
door Henkjan
Hallo Govert, welkom hier