Pagina 1 van 2
Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 8:47
door anonamemouse
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 8:52
door Pjotr
Nulde orde filter?

Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 9:09
door Henkjan
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 9:13
door Henkjan
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 9:14
door Thomox
Strakke filtering idd
In principe is dit toch ook oplichting, of is dit wat genuanceerder?
EDIT: HJ geeft de quote..
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 9:18
door beijert
Is het geen bluetooth tweeter? Even batterijtje checken als je niets hoort.
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 9:41
door ray5150
Zou zonde zijn als een echte tweeter is gebruikt...
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 9:46
door Shadow
Nergens voor nodig ook

Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 10:41
door Pjotr
Zo te zien wel echt MDF

Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 16:13
door Ah!buis
ray5150 schreef:Zou zonde zijn als een echte tweeter is gebruikt...
Je kunt er altijd nog een verbrandde voor gebruiken, zit toch al een geurtje aan
Anne
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 17:02
door Leeuwarden
Fake news...
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 21:41
door SARK
Re: Mjah...
Geplaatst: wo 16 mei 2018, 22:12
door OpaBert
Wel een soort van bedrog door logitech
Meeste mensen lezen niet dat er alleen Niets in zit om klanten aan te trekken
Ze gaan er vanuit dat er wel iets in zit !
En dat is terrecht want die indruk wordt gegeven
Gewoon bedrog

Re: Mjah...
Geplaatst: do 17 mei 2018, 17:42
door toetertje
Misschien stond er op de doos, vanaf 65 jaar?

Re: Mjah...
Geplaatst: za 19 mei 2018, 18:58
door SSassen
Humor hebben ze wel bij Logitech ...
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 11:36
door Walt
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 14:40
door motoindo
geweldig, ik pik hem even - ik zie een drieweg variant voor mij waarvan het woofertje nep is

Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 15:27
door OpaBert
Die heb ik een woofer zonder draadjes in mn KEF 103. Of was 104
Dacht dat het een 3 weg systeem was Maar het is een twee weg met woofer zonder draad er aan
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 15:53
door ds23man
Bert61 schreef:Die heb ik een woofer zonder draadjes in mn KEF 103. Of was 104
Dacht dat het een 3 weg systeem was Maar het is een twee weg met woofer zonder draad er aan
Je onderschrift is nu wel toepasselijk.

Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 16:01
door VintageHarry
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 16:53
door OpaBert
Geen idee Harry Dan zou ik hem eruit moeten schroeven , het heet in de kef spec een passieve radiator

Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 16:54
door pappaleo
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 17:04
door richard
Bert61 schreef:het heet in de kef spec een passieve radiator

Passief? Dat doet niet zo veel hoor.
Net als die passieve tweeter.
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 17:10
door Walt
Een passieve radiator is een bekend alternatief voor een reflex poort. Werkt wel degelijk.
Gr. Walter
Re: Mjah...
Geplaatst: zo 20 mei 2018, 17:33
door Shadow
Totally missing the point price goes to...