Pagina 1 van 1
keyboard vs versterker.
Geplaatst: za 28 apr 2018, 17:33
door Ruud7
Hallo,ik heb een vraagje,is een keyboard, (Yamaha PS6100),aan te sluiten op de versterker (C383/M383) ?
bedankt voor eventuele antwoorden.
Ruud.
Re: keyboard vs versterker.
Geplaatst: za 28 apr 2018, 18:52
door ray5150
Als ik google op c383 kom ik bij chemische producten en trouwjurken terecht, en op M383 bij bunkers en munitie, dus ik denk dat je je vraag een klein beetje moet verduidelijken....
Re: keyboard vs versterker.
Geplaatst: za 28 apr 2018, 19:42
door Marp
Een
query naar "C383/M383" brengt Luxman C-383 voorversterkers en M-383 eindversterkers naar voren.

- Luxman C-383
muzines.co.uk schreef:Connecting the 6100 to external amplification did more justice to the quality of the machine's sonic output
Dus ja, dat kan. Volumeregelaar op je keyboard niet te hoog zetten, de uitgang ervan in een van de versterkeringangen prikken en spelen maar.
Re: keyboard vs versterker.
Geplaatst: za 28 apr 2018, 22:43
door Jan Geert
Marp schreef:
.....de uitgang ervan in een van de versterkeringangen prikken en spelen maar.
...... niet de platenspeler ingang

Re: keyboard vs versterker.
Geplaatst: zo 29 apr 2018, 9:54
door SARK
Jan Geert schreef:Marp schreef:
.....de uitgang ervan in een van de versterkeringangen prikken en spelen maar.
...... niet de platenspeler ingang

Haha .... was ook het eerste waar ik aan dacht
