Pagina 1 van 2
Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 14:25
door Shadow
Iemand die al gehoord? Zit een mooie ESS9006 in volgens mij, bij mij is de versterker aan het sneuvelen en tot de AFDAC en CA's klaar zijn kan ik lekker streamen over een Harman versterker die ik nog heb... (en ik ga één CA opbouwen als eindbak dus die kan ook icm deze)

Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 14:38
door ds23man
Behoorlijk aan de prijs, een pi met een hifiberry is een stuk goedkoper.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 14:45
door Shadow
Ja dat werkt echt geniaal, ik ben nu aan m'n 2e Pi bezig en t blijft gelul, bedraad of wifi.
Zo klaar mee...
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 15:59
door prison
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 18:08
door Shadow
Van jou? Ik kan niet registreren daar, blijf foutmeldingen krijgen...
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 18:28
door FR_Aad
Je ben niet echt handig hè?

Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 18:37
door ds23man
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 19:25
door Shadow
Nou nou we liggen dubbel hier...
FR_Aad schreef:Je ben niet echt handig hè?

Tja het moet gewoon werken, als ik iedere keer als ik de boel aan zet een kwartier verder ben voor het speelt, smijt ik het zo de hoek in en m’n vrouw begint er niet eens aan, dan maar wat meer uitgeven.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 19:37
door FR_Aad
Dan doe je iets verkeerd
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 20:50
door Shadow
Vast, maar ik ben er dan al heel snel klaar mee, ik heb niet het geduld om daar uren mee te rommelen, in tegenstelling tot hout of metaal oid.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 20:57
door Shadow
Shadow schreef:
Van jou? Ik kan niet registreren daar, blijf foutmeldingen krijgen...
Nou na een keer of 10 hetzelfde gedaan te hebben, wie zegt er dat ik snel op geef?, kwam ik erdoor...
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 21:50
door Marp
Shadow schreef:wie zegt er dat ik snel op geef?
Shadow ?
Shadow schreef:als ik iedere keer als ik de boel aan zet een kwartier verder ben voor het speelt, smijt ik het zo de hoek in
Shadow schreef:ik ben er dan al heel snel klaar mee, ik heb niet het geduld om daar uren mee te rommelen
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: do 19 apr 2018, 22:24
door Shadow
Dat was de grap dus

Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: vr 20 apr 2018, 23:09
door Shadow
En gekocht

Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: za 21 apr 2018, 12:03
door ray5150
Feli. mooi dingetje.
Bediening gaat zeker via een app ? er zitten amper knopjes op en ook geen display.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: za 21 apr 2018, 12:51
door Shadow
App en een klein ir ab-tje met aan/uit volume en wat voorkeuze knoppen die vrij te programmeren zijn.
Yamaha musicast app lijkt een van de betere momenteel dus dat is fijn.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 0:07
door Shadow
Nou dat werkte geweldig, tot van de week ie ineens te pas en te onpas stopt met muziek doorgeven, als ik via de ipad airplay (bluetooth) stream doet ie het prima maar is de kwaliteit minder. Heb als zitten graven in instellingen enz maar niks helpt. Doosje is bedraad aangesloten.
Ik heb ook het modem even nagelopen (kpn experiabox) maar geen oplossing, waar te zoeken want hier wordt je aardig moedeloos van....
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 9:24
door ds23man
Komt de stream van een eigen server of van een externe streaming dienst?
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 9:35
door Shadow
Spotify, maar ik lees in het streaming media topic dat er ook mensen met rpi’s last van hebben sindskort...zit hem in spotify zo te zien...
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 9:43
door ds23man
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 14:18
door bas focal m180
Wat was het leven vroeger toch lekker voorspelbaar, Lp, cassette of Cd erin en luisteren maar.
Tegenwoordig zelfs als je je koffieset apparaat met wifi niet tijdig update doet ie het niet meer.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 14:36
door ray5150
Amen.
Tegenwoordig word je op een luisterdag een beetje meewarig aangekeken als je met een CD'tje komt aanzetten.
Maar owee als de Wifi (of internet) het niet doet....grote malheur...
Joram, Heb je ook een NAS ?
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 16:13
door Shadow
Ja maar die staat niet aangesloten momenteel.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 16:36
door ds23man
Dan is het wel handig dat je die aansluit, kan je netwerkproblemen onderscheiden van externe streaming diensten.
Re: Yamaha WXC-50
Geplaatst: zo 06 mei 2018, 19:14
door Shadow
Da’s een goeie
