Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Geplaatst: wo 18 apr 2018, 10:03
Wow! Na wat probs mbt de datum die wel/niet gereserveerd was/stond en een andere groep die de dag claimde is er uitgeweken voor het eerst in de geschiedenis van de luisterdag naar Juni! En gelukkig weer op lokatie " DeRuimte" in Breda. Vorig jaar was deze lokatie een zeer groot succes!!! Ik hoop nog lang gebruik te mogen maken van deze lokatie. Het is een oud schoolgebouw wat akoestisch behandeld is en ingericht op een moderne "zachte" manier van inrichten met een werkelijk super binnenplaats waar we lekker onze pizza kunnen eten.
Datum: ZONDAG 10Juni 2018
Lokatie: "DeRuimte" te Breda
Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda
Tijd: 9.00 - 19.00
Bijdrage: 4 euro entree, en 3 euro per dagdeel voor de drankjes. Kom je dus de alleen de ochtend of de middag dan kost het je 4 plus 3 euro = 7 euro. Kom je de hele dag dan is het 10 euro! Nog nooit zo goedkoop geweest!
Drinken:Drankjes zijn inbegrepen! Dit houd op deze locatie in: koffie, thee (verschillende soorten), water (verschillende soorten?). Geen frisdranken, alleen verantwoord spul dus.
Eten: Het avondeten wordt hopenlijk weer door Antonio's pizzalijn verzorgd. Deze keer hebben we maar een pizzamaat namelijk medium en de prijs is 5 euro. De prijs wordt deze keer rechtstreeks aan mij betaald tijdens het voldoen van de entreegelden zodat ik in een keer de pizzakoerier kan betalen.
Middageten zelf meenemen.
Parkeren: In de wijk kan volop geparkeerd worden. Graag de ruimte net voor de ingang van het paadje vrijhouden/vrijmaken als je je gear hebt uitgeladen. Sommigen komen met kostbare spullen dus die willen we zo kort mogelijk aan de straatkant exposed laten staan. Overigens, als je hulp vraagt met sjouwen; er zijn altijd meerderen die je een handje willen helpen is de ervaring. Neem vooral steekwagenstje e.d. mee, want vanmaf de straat is het 100 meter door een paadje lopen voordat je bij het gebouw bent.
Programma Wat wordt er georganiseerd: live demo 3-d printen en praatje van Chris mbt MFB-systemen.
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.
We hebben dus nu erg goede ruimtes dus als je je gigaset eens lekker wil "uitlaten" kan je dat hier op hoog nivo laten gebeuren
Inschrijven: Ook dit jaar een inschrijflijst in een apart topic.
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot het einde; entree is afhankelijk welke dagdelen de aanwezig bent.6 euro sowieso, 4 euro per dagdeel voor drinken.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je
)
Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
PPS: work in progress dit draadje..
Datum: ZONDAG 10Juni 2018
Lokatie: "DeRuimte" te Breda
Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda
Tijd: 9.00 - 19.00
Bijdrage: 4 euro entree, en 3 euro per dagdeel voor de drankjes. Kom je dus de alleen de ochtend of de middag dan kost het je 4 plus 3 euro = 7 euro. Kom je de hele dag dan is het 10 euro! Nog nooit zo goedkoop geweest!
Drinken:Drankjes zijn inbegrepen! Dit houd op deze locatie in: koffie, thee (verschillende soorten), water (verschillende soorten?). Geen frisdranken, alleen verantwoord spul dus.
Eten: Het avondeten wordt hopenlijk weer door Antonio's pizzalijn verzorgd. Deze keer hebben we maar een pizzamaat namelijk medium en de prijs is 5 euro. De prijs wordt deze keer rechtstreeks aan mij betaald tijdens het voldoen van de entreegelden zodat ik in een keer de pizzakoerier kan betalen.
Middageten zelf meenemen.
Parkeren: In de wijk kan volop geparkeerd worden. Graag de ruimte net voor de ingang van het paadje vrijhouden/vrijmaken als je je gear hebt uitgeladen. Sommigen komen met kostbare spullen dus die willen we zo kort mogelijk aan de straatkant exposed laten staan. Overigens, als je hulp vraagt met sjouwen; er zijn altijd meerderen die je een handje willen helpen is de ervaring. Neem vooral steekwagenstje e.d. mee, want vanmaf de straat is het 100 meter door een paadje lopen voordat je bij het gebouw bent.
Programma Wat wordt er georganiseerd: live demo 3-d printen en praatje van Chris mbt MFB-systemen.
Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.
We hebben dus nu erg goede ruimtes dus als je je gigaset eens lekker wil "uitlaten" kan je dat hier op hoog nivo laten gebeuren
Inschrijven: Ook dit jaar een inschrijflijst in een apart topic.
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot het einde; entree is afhankelijk welke dagdelen de aanwezig bent.6 euro sowieso, 4 euro per dagdeel voor drinken.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.
Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je
Jan aka Wowly
PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
PPS: work in progress dit draadje..