Pagina 1 van 10

Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 9:46
door Wowly
Indien je op ZONDAG 10 Juni 2018 op de luisterdag in Breda aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is 6 euro, per dagdeel (middag/ochtend) 4 euro voor de drank. Kom je bijv. smorgens en smiddags is het 14 euro (6+4+4), anders 10 euro (6+4) Omdat we dit jaar zijn moeten verplaatsen heeft de beheerster ons gematst. De prijs zijn nu 4 euro entree, en 3 euro per dagdeel aan drankjes. Dus blijf je de hele dag betaal je 10 euro inclusief de drankjes!!! Zo goedkoop is het nog nooit geweest.

Het Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het ook dit jaar net anders....

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is, kan iedereen alvast zich verlekkeren inlezen

EDIT: prijs is nu vastgesteld; 4 euro entree en per dagdeel 3 euro voor de drankjes

1 Barry 2001
2 Hannesie Android Streamer
3 John P Coax monitoren
4 Ray5150
5 DS23man Ultrazoom icm nieuwe Hypex FA503 Amp
6 Henkjan Actieve PC-speakers met kleine T_amp achtige dsp/versterker
7 Shadow Viech speakers met versterker en evt Bron, yamaha streamer en 4 g wifi hotspot
8 RobertD
9 Knuisje GU50 SE Buizenversterker
10 Pappaleo
11 Sander1238 Vloerstaander met focal, Seas en Eton en CA amp met de Nelson pass B1
12 Dre
13 FR_Aad
14 Jeroen S1 set van Daudio + Meetworkshop!!! plus sxtra core versterker (met en zonder blue fuse)
15 cve ExtremA (enb bijbehorende hernia), pre-amp (relaixed en prelude combi)
16 AatV
17 Bert61 Buizenversterker
18 MH
19 Vader MH
20 Anonamemouse
21 WrineX [youtube=https://www.youtube.com/channel/UCeBox1 ... 2KL2KrDm7A]PLanar magnetic luidsprekers [/youtube]
22 Molekuul
23 Kappa 7 Daphile server en dsd DAC
24 Deduikertjes Streamer, De loden luidsprekers met aangepast wisselfilter en andere voeten
, Pass DCB1 in een eigen variatie, Naar JLH1996 30W klasse A met een geheel vernieuwde voeding, speakerkabels, - dc blokker, stroomkabels
25 Moto indo twee Little/one's
26 Maatje Motoindo
27 Hans_b
28 Ivo evt zwangere vrouw of niet zwangere vrouw met baby
29 Meanman tweeweg speakers (gesloten bas en open BG20) inclusief de nodige versterkers (Naksa80, Naksa Maya en de TSSA-V2 met reckhorn DSP)
30 WDD
31 Tubehead
32 Daniel Simpelere Pearl
33 Rene_Nhz
34 Marp
35 Vinculum 3-D printers om LIVE te printen!!
36 WrineX Klein setje Hybride planars (misschien!)
37 Thomox
38 HansM
39 Pjotr
40 Mistercountach
41 Misterghibli
41 Missusghibli
42 Miniwatt Buizen voorversterker
43 RobbinM
44 MFBass
45 m-cruiser
46 2SK135
47 Archido
48 GerardJ Netwerkspeler op basis van een NOS DAC
49 Gervenja Garrars 401, mc-trafo, TD Phono dude, TD Classic three, TD Little Ceasar, CT218 en cd-speler
50 Shutdown98 Soekris dual mono dam1121 (bron)
51 Geenius "twenty five"aangestuurd door Marantz PM-6006/Marantz CD-6005
52 Maartenhondema
53 Dynamike
53 Coosterhuis
54 Jantje1973
55 wol5455

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 9:57
door Barry2001
Ik kom ook!

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 10:01
door hannesie
Ikke

Iets met een streamer en Android. :lol:

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 10:02
door Wowly
Hahaha jullie zijn echt bizar snel!

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 10:45
door John P
Ik kom ook (niet zo snel).
Ik neem een paar coax monitors mee.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 10:51
door ray5150
Ik kom ook.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 11:13
door ds23man
Ik kom ook met de Ultrazooom icm de nieuwe Hypex FA503 plate amp.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 11:19
door Henkjan
ik kom ook

wat ik meeneem weet ik nog niet zeker, meest waarschijnlijke is een stelletje PC speakers actief aangestuurd met een kleine T-amp achtige dsp/versterker (is nog geen topic van, het project is nog een stapel onderdelen in de schuur op het moment van schrijven)

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 12:29
door Shadow
Ik kom ook! Neem de Viechs mee met versterker en als het wil een bron!
Optie op de kleine ruimte rechts voor in het gebouw indien mogelijk :D

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 13:16
door RobertD
Ik heb het alvast in de agenda gezet.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 14:21
door knuisje
Bij mij ook in de agenda.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 16:14
door pappaleo
Ik ben er bij :)

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 17:27
door sander1238
Ja ik ben erbij.
En neem ook nog wat mee.
viewtopic.php?f=3&t=23839

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 18:32
door dre
Ik ben er ook!

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 18:50
door FR_Aad
+1!

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 18:58
door jeroen_d
Ik wil voorstellen om met de S1 set van Daudio langs te komen. Dit kan ik combineren met een meetworkshop hoe te meten met de meetset zoals Rumoh die verkoopt.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 20:10
door RobertD
jeroen_d schreef:
Ik wil voorstellen om met de S1 set van Daudio langs te komen. Dit kan ik combineren met een meetworkshop hoe te meten met de meetset zoals Rumoh die verkoopt.
Leuk idee!!!

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 20:22
door ds23man
jeroen_d schreef:
Ik wil voorstellen om met de S1 set van Daudio langs te komen.
Komt daar ook een zelfbouwversie van?

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 20:25
door dre
Dat denk ik niet.

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 20:35
door cve
Ik kom ook en neem de ExtremA mee en een hernia. En natuurlijk een pre-amp, een combinatie van de volumeregelaar van de Relaixed en de pre gebaseerd op de Prelude.

Comt

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: wo 18 apr 2018, 22:17
door AatV
"Ik kom ook."

groet,
Aat

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: do 19 apr 2018, 9:29
door OpaBert
Jan ik had het al eerder aan gegeven ijs en weder dienend kom k en neem mn Buizenversterker mee Joram nam luidspreker boxen mee

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: do 19 apr 2018, 9:56
door ray5150
Bert gaat ijsjes opdienen ! :yeah:

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: do 19 apr 2018, 10:04
door Pjotr
Nee hoor, hij neemt zijn opblaasschaatsbaan mee :D

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Geplaatst: do 19 apr 2018, 11:31
door OpaBert
Hap hap :rofl: