Pagina 1 van 1

even voorstellen

Geplaatst: do 12 apr 2018, 23:41
door GM Tech
Hoi, ik ben Gunther,

ik werk voltijds als hoofdtechnieker voor BG Consulting.
BG Consulting is het media bedrijf van Stadsradio Vlaanderen Netwerk en 5 lokale zenders.
Ik hou me bezig met onderhoud van het zenderpark en alles wat audio aanbelangt, dus ook electronica.
Best een drukke bezigheid, tussendoor doe ik ook nog herstellingen en revisies, het laatste meestal voor mezelf.
Hopelijk kan ik mijn inbreng hier doen op het forum.
O ja, bijna vergeten, ik ben van Antwerpen.

Re: even voorstellen

Geplaatst: vr 13 apr 2018, 7:34
door Henkjan
Welkom Gunther

Re: even voorstellen

Geplaatst: vr 13 apr 2018, 8:26
door VintageHarry
Welkom Gunther, lijkt me een interessante baan die je hebt.

Re: even voorstellen

Geplaatst: vr 13 apr 2018, 10:03
door ray5150
Namens mij ook welkom, Gunther. veel plezier op het forum gewenst.

Re: even voorstellen

Geplaatst: za 14 apr 2018, 11:08
door GM Tech
VintageHarry schreef:
Welkom Gunther, lijkt me een interessante baan die je hebt.
Handenvol werk, maar echt een droom job, eerst zijn we begonnen met 2 lokale radio's en door het nieuwe decreet zijn het er nu 21.
Ik verveel me geen seconde :lol: