even voorstellen
Geplaatst: do 12 apr 2018, 23:41
Hoi, ik ben Gunther,
ik werk voltijds als hoofdtechnieker voor BG Consulting.
BG Consulting is het media bedrijf van Stadsradio Vlaanderen Netwerk en 5 lokale zenders.
Ik hou me bezig met onderhoud van het zenderpark en alles wat audio aanbelangt, dus ook electronica.
Best een drukke bezigheid, tussendoor doe ik ook nog herstellingen en revisies, het laatste meestal voor mezelf.
Hopelijk kan ik mijn inbreng hier doen op het forum.
O ja, bijna vergeten, ik ben van Antwerpen.
ik werk voltijds als hoofdtechnieker voor BG Consulting.
BG Consulting is het media bedrijf van Stadsradio Vlaanderen Netwerk en 5 lokale zenders.
Ik hou me bezig met onderhoud van het zenderpark en alles wat audio aanbelangt, dus ook electronica.
Best een drukke bezigheid, tussendoor doe ik ook nog herstellingen en revisies, het laatste meestal voor mezelf.
Hopelijk kan ik mijn inbreng hier doen op het forum.
O ja, bijna vergeten, ik ben van Antwerpen.