Voorstellen.
Geplaatst: ma 19 feb 2018, 13:52
Hallo,ik zal me even voorstellen.
Ik ben Ruud,en uit Oegstgeest afkomstig,en liefhebber van alles wat oud is en/of ietsjes jonger,maar niet zo die digitale r.....
Mijn verzameling oude en antieke buizenversterkers heb ik,al enkele jaren terug verkocht,gewoon omdat de ruimte me ontbrak.
En nu ben ik bezig om mijn luisterruimte her in te richten,wat veel werk met zich mee brengt.
Maar het is leuk werk,je bent van de straat,en als je bijna klaar bent,krijg je het lumineuze idee dat je het iets anders had kunnen doen,en om je gedachte tot rust te brengen,breek je de boel weer af,om het op die andere wijze weer op te bouwen,anders zit ik er toch maar tegenaan te hikken.
Wat ik nu nog wil,is een rack bouwen voor mijn platen,ze staan nu nog in een zeer grote kantoorkast,maar ik vind dat geen gezicht,en wil ik wat anders,maar dat moet ik even uitvogelen,want ik beschik niet over zoveel ruimte,maar zo blijft een mens bezig.
Mijn installatie bestaat momenteel uit een Luxman voor en eindversterker,de 383,met daaraan een Thorens 125 platenspeler,en een Nakamichi OMS5E cd-speler,en een Nakamichi BX300E cassettedeck,en Translator reference luidsprekers,en de tweede installatie is een (jaja,hoe bestaat het)een Synn AP900 buizenversterker,een chinees,met daaraan een Thorens 115 mkII,en een Nakamichi CD4 cd speler,en de Translator Stylus one luidsprekers.
De apparatuur die ik verkocht heeft (en waarvan ik van sommige denk dat het toch wel jammer was) waren een Graaff iti Ventiquenco,en hele mooie versterker,maar bij het energiebedrijf hadden ze elke week een feestavond op mijn kosten,en een Separo met kt88-buizen,een Xindak 6950,een Quad 405.2 (uit de container gered),een Orthofon KS605,die zou je zo in de kamer zetten als pronkstuk,en nog veel meer.
Maar eens moet je gaan ruimen,want het was onoverzichtelijk geworden,en aangezien ik wat ouder geworden ben,en rustiger aan gaat doen,heb ik nog maar 2 setjes,en daarbij fotografeer ik nog,dus werk te over.
Groetjes,Ruud.
Ik ben Ruud,en uit Oegstgeest afkomstig,en liefhebber van alles wat oud is en/of ietsjes jonger,maar niet zo die digitale r.....
Mijn verzameling oude en antieke buizenversterkers heb ik,al enkele jaren terug verkocht,gewoon omdat de ruimte me ontbrak.
En nu ben ik bezig om mijn luisterruimte her in te richten,wat veel werk met zich mee brengt.
Maar het is leuk werk,je bent van de straat,en als je bijna klaar bent,krijg je het lumineuze idee dat je het iets anders had kunnen doen,en om je gedachte tot rust te brengen,breek je de boel weer af,om het op die andere wijze weer op te bouwen,anders zit ik er toch maar tegenaan te hikken.
Wat ik nu nog wil,is een rack bouwen voor mijn platen,ze staan nu nog in een zeer grote kantoorkast,maar ik vind dat geen gezicht,en wil ik wat anders,maar dat moet ik even uitvogelen,want ik beschik niet over zoveel ruimte,maar zo blijft een mens bezig.
Mijn installatie bestaat momenteel uit een Luxman voor en eindversterker,de 383,met daaraan een Thorens 125 platenspeler,en een Nakamichi OMS5E cd-speler,en een Nakamichi BX300E cassettedeck,en Translator reference luidsprekers,en de tweede installatie is een (jaja,hoe bestaat het)een Synn AP900 buizenversterker,een chinees,met daaraan een Thorens 115 mkII,en een Nakamichi CD4 cd speler,en de Translator Stylus one luidsprekers.
De apparatuur die ik verkocht heeft (en waarvan ik van sommige denk dat het toch wel jammer was) waren een Graaff iti Ventiquenco,en hele mooie versterker,maar bij het energiebedrijf hadden ze elke week een feestavond op mijn kosten,en een Separo met kt88-buizen,een Xindak 6950,een Quad 405.2 (uit de container gered),een Orthofon KS605,die zou je zo in de kamer zetten als pronkstuk,en nog veel meer.
Maar eens moet je gaan ruimen,want het was onoverzichtelijk geworden,en aangezien ik wat ouder geworden ben,en rustiger aan gaat doen,heb ik nog maar 2 setjes,en daarbij fotografeer ik nog,dus werk te over.
Groetjes,Ruud.