Pagina 1 van 1

Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: ma 29 jan 2018, 22:08
door Henkjan
Hier oproepen tot carpool, verzoeken om wat mee te nemen, etc

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: ma 29 jan 2018, 22:11
door Henkjan
Ik trap af: ik heb wat gekocht :-$ dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: di 30 jan 2018, 22:20
door RobertD
Ik rijd vanaf Alphen a.d. Rijn - 8:00 / 8:30 vertrek naar Hengelo. In de avond weer terug. Scoda Octavia, kan best nog wel wat bij. Brandstof is van de baas...

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 18:17
door molekuul
Henkjan schreef:
Ik trap af: ik heb wat gekocht :-$ dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.
Hoi Henkjan,

Ik woon in Goirle, ligt bijna naast Hilvarenbeek. Ik kom ook naar Hengelo, ik kan het dus voor je oppikken.

Groetjes

Joris

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 19:50
door Henkjan
molekuul schreef:
Henkjan schreef:
Ik trap af: ik heb wat gekocht :-$ dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.
Hoi Henkjan,

Ik woon in Goirle, ligt bijna naast Hilvarenbeek. Ik kom ook naar Hengelo, ik kan het dus voor je oppikken.

Groetjes

Joris
:yeah: dank je :proost:

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: vr 02 feb 2018, 19:52
door Shadow
Zo auto ingeladen met de koelblokken, cd's, een platenspeler en de plateauwagen, wie heeft er nog meer nodig? :relax:

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Geplaatst: vr 02 feb 2018, 20:44
door Barry2001
Kijk :goedzo: volgens mij, of ik moet me vergissen, ben je de bezoeker met de grootste reisafstand.