Pagina 1 van 2

Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: vr 19 jan 2018, 23:12
door Samurai
Kan iemand mij vertellen waar dit goed voor is? (anders dan dat het je houten vloer bekrast en 3.449 euro overprijsd is)
https://www.ebay.nl/itm/Kharma-Enigma-S ... SwAaJZ-vgi
https://www.ebay.nl/itm/Zensati-Angel-M ... SwBt5ZHVFG

Wat voor soort mensen kopen deze producten? :rofl: :boos:
Wat voor een "audiofiel" ben je als je dit koopt? :-({|= ](*,)

3,499 euro, afgeprijsd van 8.670 euro
Afbeelding

3.699,00 afgeprijsd van 6.100 euro
Afbeelding

Re: Hay buurman, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: vr 19 jan 2018, 23:15
door pappaleo
Ja, laten we de grasmaaierkabel discussie weer eens oprakelen. Gezellig. Ik pak vast een biertje.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: vr 19 jan 2018, 23:27
door Pjotr
Sommigen snappen gewoon niet dat er 2 soorten bestedingspatronen zijn: Normaal leven met een normaal inkomen: 1x - 2x Jan Modaal. En mensen die per dag, of zelfs per uur, een Jan Modaal maandsalaris binnen harken. Het is gewoon een kwestie van schaal.

(P.s. De 3e levenswijze, moeten rondkomen van een bijstandsfooi, heb ik even buiten beschouwing gelaten.)

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 0:25
door audiomanics
Of zoals mevrouw Trump niet begreep dat 99 op een artikel in de supermarkt niet minder dan een dollar was.. ze had er ook gewoon 99 dollar voor betaald..
Maar ik wil voor die prijs best een snoertje maken hoor...
Kees

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 7:54
door SARK
Jippie ..... it's popcorn time again!

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 9:00
door ds23man
Popcorn als ontbijt? :-& :-& :-& :-&

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 9:56
door SARK
Och, ik krijg toch geen hap door m'n keel met die helm op m'n knar :mrgreen:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 12:17
door RobertD
SARK schreef:
Jippie ..... it's popcorn time again!
:lol: :lol: :lol: :lagge: :lagge:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 13:56
door Pjotr
SARK schreef:
Jippie ..... it's popcorn time again!
Wel met verse komen hè :mrgreen:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:05
door ray5150
Gaap. Wat een saai onderwerp voor een topic.
Er zijn ook auto's die een half miljoen euro kosten.
Daar maak ik me ook niet druk over :relax:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:10
door dre
Slotje maar? :roll:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:17
door toetertje
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:20
door dre
Ik ook,maar altijd dezelfde reacties van dezelfde figuren maken het voor mij waardeloos.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:21
door FR_Aad
toetertje schreef:
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.

Psies, want met een auto van een half miljoen ga je ook niet bij een wittepomp tanken. :mrgreen:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:22
door FR_Aad
Kom op Dre, beetje positiever!!

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:26
door Pjotr
dre schreef:
Ik ook,maar altijd dezelfde reacties van dezelfde figuren maken het voor mij waardeloos.
+1
droste-effect-blog-post-header_1024x1024.jpg



:lol:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:29
door dre
FR_Aad schreef:
Kom op Dre, beetje positiever!!
Dat begint hier onmogelijk te worden.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:39
door FR_Aad
Ben je gek. Alleen moeten niet beide kampen de waarheid claimen.
Jij gunt de anderen hun gelijk en zij jou de jouwe.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 15:48
door Pjotr
Of jij gunt de anderen jouw gelijk en zij jou het hunne. Uiteindelijk heeft alles maar 1 kant:
Ring mobius sincerity-800x800.jpg

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 16:18
door pappaleo
Er is nog niemand die zijn gelijk heeft opgeëist. Er is alleen nog maar popcorn en bier gepakt.

Om de discussie aan te zien, die al afgebrand wordt voor ie begonnen is. :(

Ik wilde alleen maar toeschouwer zijn , aan de discussie zelf ga ik niet deelnemen.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 16:33
door AatV
Pjotr schreef:
Of jij gunt de anderen jouw gelijk en zij jou het hunne. Uiteindelijk heeft alles maar 1 kant:

Ring mobius sincerity-800x800.jpg
Maar het heeft wel een dimensie meer nodig om te kunnen bestaan.... :mrgreen:

groet,
Aat

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 16:39
door ray5150
FR_Aad schreef:
toetertje schreef:
Ik vind het juist prachtig die mooie spulletjes. Als je een versterker hebt staan van 50k met speakers t.w.v een leuk
vakantie huisje, dan ga je niet naar de action voor een stekkerblokje.

Psies, want met een auto van een half miljoen ga je ook niet bij een wittepomp tanken. :mrgreen:
Ik zie het al voor me, dat je met je Ferrari bij de Kwikfit komt voor 4 nieuwe huismerkbandjes. :lol:

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 16:53
door SSassen
Tja, alsof die laatste paar meters in je huiskamer het verschil gaan maken na tig kilometers kabel van de goedkoopste aanbieder. Sommige mensen hebben echt een IQ niet groter dan hun schoenmaat.

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 16:58
door Walt
En sommige mensen blijkbaar het gehoor van een stoeptegel...

:rofl: :rofl: :rofl:

Nee even serieus, ik hoor de invloed van dit soort zaken dus wel! Me is one happy camper: dit opent de weg naar hi end nirvana!

Groetjes Walter

Re: Hay buu'man, hat je nog n kabeltju ligge?

Geplaatst: za 20 jan 2018, 17:00
door AatV
SSassen schreef:
Tja, alsof die laatste paar meters in je huiskamer het verschil gaan maken na tig kilometers kabel van de goedkoopste aanbieder. Sommige mensen hebben echt een IQ niet groter dan hun schoenmaat.
Vrees dat ik overal buiten val met een Koreaanse schoenmaat van 270... :mrgreen:

groet,
Aat