Pagina 1 van 1

nieuwtje voorstellen

Geplaatst: do 18 jan 2018, 15:12
door william
hallo, ik ben william
wil graag mn eerste diy project maken,
heb een compleet set staan van Technics uit de 90's incl een sl-1510 platenspeler, eind versterker A/B 4x80W
ik draai echt van alles, van adel naar queen/ the script/ michael jackson en soms ook hardcore
dus mn speaker moeten van alles goed kunnen spelen, heb nu oude zuil speakers ooit al eens gekocht bij de aldi (sorry voor het gevloek)
zuil speakers geven mn voorkeur, de stijl van de "kef Q serie" mogen 1mtr hoog zijn of hoger zelf, geen losse sub, 3 weg of meer
mn budget €1000, voor de componenten, hout bewerking is geen probleem
wie heeft er tips voor mij?
kef q950 op de foto
Afbeelding

Re: nieuwtje voorstellen

Geplaatst: do 18 jan 2018, 15:26
door Barry2001
Welkom hier William. Misschien is dit iets voor je: viewtopic.php?f=44&t=25807

Re: nieuwtje voorstellen

Geplaatst: do 18 jan 2018, 16:49
door Shadow
Welkom hier!
Bovenstaande speaker uit de link van Barry is te beluisteren op de zba luisterdag binnenkort, zaterdag 3 februari in Hengelo (ooooo) :mrgreen:

Re: nieuwtje voorstellen

Geplaatst: do 18 jan 2018, 20:05
door Henkjan
Welkom!