Pagina 1 van 1

Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: di 16 jan 2018, 20:18
door hsmeets
http://www.atmstore.es/en/clase-d-modelo-epm2/

1995,-- en voor een kleine meerprijs ook nog een kek kleurtje. Kiezen uit Burson of Sparko opamp voor de ingangsbuffer.

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: di 16 jan 2018, 20:33
door Zweitse
Dat ziet er best wel mooi uit.

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: di 16 jan 2018, 20:48
door John P
Lijkt meer op een luxe router.

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: wo 17 jan 2018, 12:41
door SSassen
En dan een hele dikke speelfout in de titel, dan begrijp je het niet hoor, de meeste goed geïnformeerde klanten haken dan gelijk af, want als je zoiets eenvoudigs al niet correct kunt doen dan voorspelt dat weinig goeds voor de rest.

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: wo 17 jan 2018, 12:59
door pappaleo
SSassen schreef:
speelfout
:mrgreen:

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: wo 17 jan 2018, 13:09
door SSassen
pappaleo schreef:
SSassen schreef:
speelfout
:mrgreen:
Dat was met opzet natuurlijk :mrgreen:

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: wo 17 jan 2018, 13:11
door toetertje
:^o :hide:

Re: Spanjool die NC500's in leuke doos verkoopt

Geplaatst: wo 17 jan 2018, 15:49
door SARK
SSassen schreef:
En dan een hele dikke spelfout in de titel
:rofl: En dan precies het woord "perfectionist" verkeerd spellen :rofl:

Ik vind het wel een mooie kast overigens :!:


[edit]https://www.urbandictionary.com/tags.ph ... feccionist :think: [/edit]