probleem met jack in mijn cabinet
Geplaatst: vr 29 dec 2017, 20:14
hallo iedereen.
Ik ben in het bezit van een fender mustang 4x12 kabinet alleen heb ik een probleem met de aansluiting naar de versterker.
als ik de jack er helemaal in stop klinkt het geluid dof maar als ik de jack er iets uithaal wordt het geluid harder en minder dof. Wat kan ik hier aan doen?
Ik ben in het bezit van een fender mustang 4x12 kabinet alleen heb ik een probleem met de aansluiting naar de versterker.
als ik de jack er helemaal in stop klinkt het geluid dof maar als ik de jack er iets uithaal wordt het geluid harder en minder dof. Wat kan ik hier aan doen?