Pagina 1 van 1

Koopje?

Geplaatst: wo 27 dec 2017, 10:05
door pompebled
https://www.hifigarage.de/dr-crankenste ... oofer.html

Zou je hiermee een (qua vermogen) bescheiden subje kunnen bouwen?
BR?
Gesloten?
Bandpass?
TL?
TQWT?

Inclusief verzendkosten nét geen €50,00.
Het schijnt ONS van Eminence te zijn.

Groeten, Jan.

Re: Koopje?

Geplaatst: wo 27 dec 2017, 10:35
door Henkjan
Zal gesloten niet sub-diep gaan, maar goed bruikbare parameters