Pagina 1 van 1

solderen

Geplaatst: wo 20 dec 2017, 21:23
door nemreh
Komende vakantie ga ik aan de slag met solderen van de versterker.
In het ontwerp zijn veel smd componenten opgenomen.
Het idee is soldeerpasta te gebruiken daar de componenten op te plakken en vervolgens in de oven te laten vloeien.
Iemand ervaring / tips met deze aanpak?

gr Hermen

Re: solderen

Geplaatst: wo 20 dec 2017, 23:19
door Shadow
Kijk eens 1 topic onder dat van jou;
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 75&t=25687