solderen
Geplaatst: wo 20 dec 2017, 21:23
Komende vakantie ga ik aan de slag met solderen van de versterker.
In het ontwerp zijn veel smd componenten opgenomen.
Het idee is soldeerpasta te gebruiken daar de componenten op te plakken en vervolgens in de oven te laten vloeien.
Iemand ervaring / tips met deze aanpak?
gr Hermen
In het ontwerp zijn veel smd componenten opgenomen.
Het idee is soldeerpasta te gebruiken daar de componenten op te plakken en vervolgens in de oven te laten vloeien.
Iemand ervaring / tips met deze aanpak?
gr Hermen