Pagina 1 van 1

Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:07
door baba86
Hallo mensen,

ik ben al een lange tijd trouw lezer van dit mooie forum, heb tot dusver nog maar weinig gepost.. Ben zelf vooral erg leerbaar, zal zelf (nog) niet veel kunnen toevoegen ;)

Graag zou ik jullie licht over de volgende kwestie willen zien schijnen. Ik ben al een tijdje de trotse bezitter van een setje Kef Reference 102. Ooit voor 12,50 bij de kringloop gescoord, mooi! Nu ben ik op de hoogte van de Kef Kube, de equalizer die destijds geleverd werd bij deze speakers.

In de originele handleiding van de Kef Ref 102 (http://www.kef.nl/uploads/files/en/muse ... el_102.pdf) staat dat de Kube 102 SP3079 erbij hoort. Op marktplaats wordt een Kube 102 SP2088 aangeboden. Ik ben geinteresseerd! Optisch gezien zie ik geen verschil.. Maar schijn bedriegt? Wat weten jullie ervan?

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:13
door dre

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:28
door baba86
Jep, die lijken erop!

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:29
door dre
Als ik het goed gelezen heb gebruiken ze de SP2088 in de review......

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:38
door baba86
Ja je hebt gelijk, dat geeft de burger moed ;) Maar ben toch benieuwd waar het verschil in zit. En is het sowieso een must om de Kube erbij te hebben? Wat zou je ervoor moeten betalen?

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:40
door dre
Jij krijgt meer laag al ik het goed heb,maar dit zal de belasting van de speaker niet ten goede komen.
Tevens moet je versterker wel het extra vermogen kunnen leveren

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:53
door baba86
Hmm okay, het zijn natuurlijk ouwe beestjes. Maar ze zijn er voor gemaakt neem ik aan?

Heb een eenvoudige Pioneer sa 6300 versterker. 20w per kanaal geloof ik.

Re: Kef Kube 102

Geplaatst: ma 18 dec 2017, 22:57
door dre
Ze zijn er wel voor gemaakt en het kan prima uitpakken.
Tevens stijgt de waarde van de set ook.