balanced output
Geplaatst: wo 13 dec 2017, 22:00
hoy
Voor mijn opnames heb ik soms een signaalsplitser nodig, waarmee ik eenzelfde signaal tegelijkertijd kan versturen naar meerdere modules.
Heb momenteel een project lopend (via emittervolger)met transistoren en in aanbouw met opamps.
Nu zou ik hier nog een gebalanceerde uitgang willen in voorzien, heeft iemand daar een leidraad(schema) van of enkele nuttige tips.
Gebalanceerde ingangen (uitgangen) zijn toch een alledaags gebruik, alleen is hierover weinig te vinden op het net.
Wie helpt er even meedenken.
Alvast bedankt
riske
Voor mijn opnames heb ik soms een signaalsplitser nodig, waarmee ik eenzelfde signaal tegelijkertijd kan versturen naar meerdere modules.
Heb momenteel een project lopend (via emittervolger)met transistoren en in aanbouw met opamps.
Nu zou ik hier nog een gebalanceerde uitgang willen in voorzien, heeft iemand daar een leidraad(schema) van of enkele nuttige tips.
Gebalanceerde ingangen (uitgangen) zijn toch een alledaags gebruik, alleen is hierover weinig te vinden op het net.
Wie helpt er even meedenken.
Alvast bedankt
riske
