Zomertijd
Geplaatst: zo 29 okt 2017, 13:46
Ander timeout probleem
't Is nog steeds zomer in het forum
Anne
't Is nog steeds zomer in het forum
Anne
Wat ik dan gedaan heb, bedanktMarp schreef:Voor wie de standaardinstelling in zijn forumvoorkeuren had staan, heb ik vannacht de tijdzone teruggesteld van Etc/GMT+2 naar Etc/GMT+1. Degenen die dat wijzigden, heb ik de vrijheid gelaten om zelf hun tijdzone te kiezen.
Dus Anne, ga even naar je gebruikerspaneel, want je tijdzone staat op Etc/GMT-1.