Pagina 1 van 1

Zomertijd

Geplaatst: zo 29 okt 2017, 13:46
door Ah!buis
Ander timeout probleem :o
't Is nog steeds zomer in het forum :D :lol:
Anne

Re: 504 Gateway Time-out

Geplaatst: zo 29 okt 2017, 13:50
door ds23man
Hier niet hoor!

Re: Zomertijd

Geplaatst: zo 29 okt 2017, 14:57
door Marp
Voor wie de standaardinstelling in zijn forumvoorkeuren had staan, heb ik vannacht de tijdzone teruggesteld van Etc/GMT+2 naar Etc/GMT+1. Degenen die dat wijzigden, heb ik de vrijheid gelaten om zelf hun tijdzone te kiezen.

Dus Anne, ga even naar je gebruikerspaneel, want je tijdzone staat op Etc/GMT-1.

Re: Zomertijd

Geplaatst: zo 29 okt 2017, 15:22
door Ah!buis
Marp schreef:
Voor wie de standaardinstelling in zijn forumvoorkeuren had staan, heb ik vannacht de tijdzone teruggesteld van Etc/GMT+2 naar Etc/GMT+1. Degenen die dat wijzigden, heb ik de vrijheid gelaten om zelf hun tijdzone te kiezen.

Dus Anne, ga even naar je gebruikerspaneel, want je tijdzone staat op Etc/GMT-1.
Wat ik dan gedaan heb, bedankt :D
Anne