Pagina 1 van 1
luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 15:07
door Synthese

- Unknown.jpeg (5.49 KiB) 4567 keer bekeken
Ik ben al lang op zoek naar een soortgelijke metalen grill zoals op foto, voor mijn zelfgemaakte luidsprekerboxen, maar zonder succes.
Kan iemand mij verder helpen op mijn zoektocht?
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 15:10
door toetertje
Je hebt diverse soorten "racegaas" in autoshops en webshops.
Zit daar niets tussen?
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 15:55
door Synthese
Neen, dat ken ik, maar is niet mooi afgewerkt en toch niet wat ik zoek.
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 15:57
door Synthese
Meer zoiets. Dit is van een itc-kast, maar zo'n paneel kost 500€
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 17:15
door ds23man
Dit soort frontjes zijn gemaakt van standaard geperforeerde plaat. Nadat ze op maat gemaakt zijn worden ze in kunststof coating gezet. Dit materiaal ga je niet geprecoat vinden.
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 17:23
door Zweitse
Bij de Praxis hebben ze dit soort plaat ook, alleen zelf even spuiten.
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 17:35
door ray5150
Zweitse schreef:Bij de Praxis hebben ze dit soort plaat ook, alleen zelf even spuiten.
+1
En bij de Gamma, Hornbach, Karwei en dergelijke.
Zit zo'n zaak niet in de buurt :
https://www.aluminiumopmaat.nl/aluminiu ... plaat.html
Spuitbusje matzwart erover, klaar.
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: do 19 okt 2017, 19:51
door Barry2001
Voordeel bij de webshop is dat je het direkt op maat gesneden hebt. Heb daar al een paar keer perfo plaat gekocht als versterker bodemplaat.
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: vr 20 okt 2017, 0:14
door Aaad
Bij de AC-tion heb je prullenbakken van een soort gaas, kosten maar een paar euro.
Even voorzichtig uitrollen en naar wens spuiten.
Aad
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: vr 20 okt 2017, 14:45
door Synthese
Alvast bedankt

. Ik ga deze tips even natrekken.
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: di 24 okt 2017, 13:06
door MechanicalAnimal
Jij bent op zoek naar race-gaas 
https://www.google.nl/search?q=racegaas ... 7VXr3YnvgJ
ow laat maar..was al genoemd zie ik
Re: luidsprekerfront
Geplaatst: di 24 okt 2017, 18:17
door Shadow
Aaad schreef:Bij de AC-tion heb je prullenbakken van een soort gaas, kosten maar een paar euro.
Even voorzichtig uitrollen en naar wens spuiten.
Aad
Geniaal!