Pagina 1 van 16

Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost

Geplaatst: di 03 okt 2017, 21:15
door mikekiwi
18 November 2017 : Luisterdag Alphen a/d Rijn, Deel 4

Definitief programma:
2017_Programma_def.pdf
(42.65 KiB) 135 keer gedownload
Praktische informatie:

Starttijd: 10:00 begint de eerste luistersessie, vanaf 09:30 gaan de deuren open voor bezoekers (daarvoor wordt er nog wat opgebouwd en ingericht)

Eindtijd: Tot 21:00 uur zijn de ruimtes gehuurd, maar ik vermoed dat de luistersessies al eerder afgelopen zijn.

Toegangsprijs: €5,00 (zodat we de zaalhuur kunnen betalen) , Te betalen bij RobertD en Mikekiwi, te herkennen aan de gele badges! Er is geen kassa bij de ingang, maar we lopen rond, zoek ons dus op om even te betalen. Pinnen kan niet, fooien zijn voor de forumpot. Wisselgeld is er aan het eind van de dag meer dan aan het begin van de dag.

Mocht je dit willen en zelf op prijs stellen: er staat een tafel op de gang met badges (zelf te voorzien van naam) als je herkend wilt worden. Als je niet herkend wilt worden: doe een trainingspak aan, neem je badmintonracket mee en doe net alsof je er niet bij hoort.

Eten/Drinken: er is op de begane grond van het wijkcentrum een kleine bar voor koffie, thee, frisdrank en bier. Ook wat kleine dingen om te eten (koeken etc). op ca 200m lopen is een winkelcentrum met o.a. 'n supermarkt, snackbar, en twee restaurants.
Voor het avondeten gaat er meestal een groep naar een restaurant (recensies en op-/aanmerkingen in de topics over de voorgaande twee luisterdagen in Alphen), de rest blijft in het wijkcentrum en laat pizza's komen (denk ik). Als de boel al eerder is ingepakt is de kans ook aanwezig dat we het wijkcentrum eerder verlaten. Dat zal ter plaatse worden besloten

De locatie is gelijk aan de vorige keer, te weten:

Wijkcentrum Kerk en Zanen
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Gratis parkeerplaatsen in overvloed (let wel op de vele flitspalen in en om Alphen, ze zijn pas opgepoetst en doen het prima :sure: )

Afbeelding
(de pin bij "Stichting Participe" is de bewuste locatie, het halve rondje erboven is de parkeerplaats)

De luisterruimtes zijn op de 1e verdieping, als je binnenkomt gelijk rechts de trap op. Er is een lift om zware spullen naar boven te krijgen en voor rolstoelgebruikers, ga zelf zo veel mogelijk met de trap.

Verder komen er diverse forumleden met hun troetelapparaten op bezoek. Iedereen is erg trots op zijn creaties, dus ga er ook op die manier mee om. Aansluiten gebeurt alleen door de eigenaar, tenzij uitdrukkelijk toestemming is verleend. Moet je iets verplaatsen en is de eigenaar niet in de buurt, doe het dan met uiterste voorzichtigheid.

Als je spulletjes meebrengt om te demonstreren is het wel handig om het programma even in de gaten te houden om te zorgen dat alles er op tijd is en ook geluid produceert (pechgevallen daargelaten). Luisterstints duren 45 minuten, daarna ca 15 minuten om de boel om te bouwen voor de volgende.

We hebben weer dezelfde ruimtes als vorig jaar: de kleine ruimte is akoestisch gezien de fijnste is de afgelopen jaren gebleken, we gaan even zien hoe de animo is qua ingebrachte apparatuur. Ik wil die kleine ruimte (ca 50m2) zoveel mogelijk voor de luistersessies in gaan zetten, wat niet past qua grootte of later wordt aangemeld, wordt in ruimte 10 ingedeeld

Tot zover de praktische informatie.

Hieronder de informatie over aanmeldingen qua leden en apparatuur zodat we weten wie er komen en wat er meegenomen wordt zodat we weer een leuk programma in elkaar kunnen zetten:

Tot nu toe aangemelde leden:
Mikekiwi
RobertD
Dre
Shadow
Henkjan
Sander1238
Zweitse
RNacoustics
erik1977
Barry2001
Pjotr
Boemeltje
Boemeltje-broer
anonamemouse (ook onder voorbehoud)
Raaf
bas focal m180
Fredvandam
cool
pappaleo
ds23man
Ouwebok
ray5150
Edo
Satefan
Rene
Walt
Tor-Amp
Kaajs
AatV
motoindo
knuisje
Renej
Hannesie
GerardJ
Bert61
Chauffeur Bert61
Leeuwarden
boymenist
pvanlingen
jerry
gervenja
vic
toetertje
molekuul
hoekhoorn
Johan

Bronnen:
Laptop+Mdac (Raaf)
Laptop optisch aan de afdac (satefan)
Digimuziekmagietoverdoos (Hannesie)
Netwerkspeler (GerardJ)
Onkyo sp800 + AF DAC 2 van gervenja

DAC's:
HK DAC (Henkjan)

Versterking:
EL3N PP Amp (Raaf), mits er 8/16 Ohm hoogrendementsspeakers aanwezig zullen zijn
Precision Audio AMP van Satefan
2x EL84 buizenversterker van RobertD
Le Monstre van Renej
Current-drive versterker o.b.v. TDA 7293 + Digitale voorversterker (DSP + DAC) van jerry
ZBA CA versterker van gervenja

Luidsprekers:
"The Voice" (complete set) van RNacoustics
OOOB 2.0 van Henkjan
Illumina's van erik1977
ATR van Kaajs
Seas monitoren (DXT - U16) van Satefan
Little/One's van motoindo
2-weg luidsprekers met Scan-Speak drivers (zonder passieve filters) van jerry
Visaton Topas Plus van Fredvandam
CT218 van gervenja
htr-zuilen + halve toeters van toetertje

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: di 03 okt 2017, 21:29
door dre
Slinger mij maar op de lijst! 8)

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: di 03 okt 2017, 21:34
door Shadow
Present met de verkoophoek! (Koelblokken, cd's, 2 lenco's en 1 bijpassende buizenversterker)

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: di 03 okt 2017, 21:54
door Henkjan
Yes! staat in de agenda

ik zal wel weer wat meenemen, het is nog niet af maar het zal zijn een versie 2.0 van mijn OOOB's

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: di 03 okt 2017, 22:15
door sander1238
Ja zet mij maar op de lijst

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: di 03 okt 2017, 22:24
door Zweitse
Zet mij ook maar op de lijst, al is het wel een beetje uit de richting.
Misschien heb ik net zoals Shadow ook nog wel wat voor het verkoophoekje.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: wo 04 okt 2017, 8:22
door RNacoustics
Ik ben ook weer van de partij.
Wellicht neem ik mijn complete set mee, met de aangepaste luidsprekers :?:
viewtopic.php?f=3&t=24115&hilit=the+voice

Gr, Roland

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:40
door erik1977
Zet mij ook maar op de lijst, ik ben erg benieuwd wat jullie van de Illumina's vinden.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=24543

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:42
door dre
Geweldig dat je ze me gaat nemen! 8)

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: wo 04 okt 2017, 22:50
door Barry2001
Count me in. Gaan 's avonds naar een voorstelling, moet op tijd weer huiswaarts..

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: wo 04 okt 2017, 23:55
door Pjotr
Ik kom zeker ook langs.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 9:46
door Boemeltje
Vind het ook wel leuk eens wat gezichten te zien en andere dingen te horen, dus even een onder voorbehoud. Denk er nog even over na en check de agenda even :)

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 11:50
door anonamemouse
Onder voorbehoud kom ik ook, afhankelijk van mijn werk...

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 19:36
door Jan Geert
Drat! Laat ik nu net dat weekend niet kunnen.... :cry:

Geen zelfbouw cd spelert en buizenversterker collectie... :(

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 20:32
door mikekiwi
Dank voor de aanmeldingen tot zover, deelnemerslijst is bijgewerkt tot nu

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 20:51
door Shadow
Volgens mij mis je nog een set speakers van Erik...

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 21:09
door mikekiwi
Shadow schreef:
Volgens mij mis je nog een set speakers van Erik...
Nee hoor, ik heb gemeld dat ik de deelnemerslijst heb bijgewerkt, (nog) niet de apparatuur :sure: :D

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 21:34
door Shadow
Jaja :beer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: vr 06 okt 2017, 21:37
door mikekiwi
Shadow schreef:
Jaja :beer:
:hide: :goedzo: :D

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: ma 09 okt 2017, 13:22
door RobertD
En dit jaar komen we waarschijnlijk nog met een speciale verrassing, maar daarover zijn we nog in onderhandeling.... :-"

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: ma 09 okt 2017, 14:13
door hannesie
Alweer iets leuks, :yeah:

Nu wel goed afrekenen dan, bij de deur waar het gebeurt. :mrgreen:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: ma 09 okt 2017, 14:21
door Barry2001
Niet alleen een verrassing, maar ook nog speciaal :yeah: =D>

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: ma 09 okt 2017, 14:47
door ray5150
Hans Klok & Pamela Anderson?

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: ma 09 okt 2017, 15:37
door ds23man
hannesie schreef:
Alweer iets leuks, :yeah:

Nu wel goed afrekenen dan, bij de deur waar het gebeurt. :mrgreen:
Wel een beetje ranzig.......

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Geplaatst: ma 09 okt 2017, 19:28
door hannesie
A dirty mind is a joy forever??