Sansui micro set speakers
Geplaatst: zo 01 okt 2017, 21:32
Potdikke, van een kennis een setje Sansui speakers gehad van een micro set die nieuw was maar van de plank gekukeld oid, speakers waren nog goed dus die kreeg ik. Nu net verhuisd en de DT3W'S blijven lekker op de slaapkamer buiten bereik van de sloopploeg die mijn 2 lieve kinderen zijn, heb ik de Sansui speakers even aan m'n Teac setje gehangen, ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe GOED dit klinkt op normaal volume
dik bas erin en gewoon lekker in balans, hier is werk van gemaakt door de mensen van Sansui;
Vreemd, maar lekker
Vreemd, maar lekker