Pagina 1 van 1
Dionaudio met Raspberry
Geplaatst: wo 27 sep 2017, 16:57
door OpaBert
http://www.dionaudio.nl/index.php/produ ... co-dac-amp
Voor die het de moeite waard vind een klasse D versterker op een Raspberry
Re: Dionaudio met Raspberry
Geplaatst: wo 27 sep 2017, 21:04
door hannesie
Ik heb al een poosje een dergelijk geval van HIFI Berry op de oude RPI, best grappig en goed aan te sturen.
Class D RPI
Re: Dionaudio met Raspberry
Geplaatst: wo 27 sep 2017, 22:52
door OpaBert
hannesie schreef:Ik heb al een poosje een dergelijk geval van HIFI Berry op de oude RPI, best grappig en goed aan te sturen.
Class D RPI
Ook goed aan te horen
Dat is ook van belang
