Pagina 1 van 7

Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 20:43
door dre
In het kader van de kasten moeten leeg,maar weer eens wat opgestart.

Het geheel:
DSC00878.JPG
DSC00879.JPG
DSC00880.JPG
DSC00881.JPG
Dit alles in een kastje van 8 liter.
DSC00872.JPG
DSC00873.JPG
DSC00876.JPG
DSC00875.JPG

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 20:51
door Leeuwarden
En het filter had je natuurlijk ook al klaar?

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 20:53
door dre
Hoe kom je daarbij? :mrgreen:
l15-2.JPG
l15-5.JPG
l15 imp.JPG
l15-6.JPG
Zo staat het er nu voor en het klinkt al heel lekker! 8)
Komend weekend het 2e exemplaar in elkaar zetten,dan eens rustig luisteren.

In ieder geval gaan ze zeker mee naar Beetsterzwaag.

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 20:59
door Kalimba
Wow, hoe snel heb je dat in elkaar gebakken?
Ziet er weer prachtig uit!

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:05
door dre
Dat lag al klaar op de plank. :mrgreen:

Na het opzeggen van mijn baan moest ik aardig wat lopende projecten versneld afwerken.....
Zo liggen er nog 2 op de plank,en staat er nog eentje in de gang.

Dus tot het einde van het jaar heb ik genoeg te doen............

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:05
door wouter
Gaat heel mooi, laagafstemming ook!!

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:14
door dre
Dank U!
Van het oplopende hoog hoor je echt helemaal niet terug.
De laagweergave is best stevig in mono.
Eens kijken hoe de boel in stereo klinkt.

In ieder geval prima klinkende units!

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:16
door Barry2001
Leuk project weer Andre. Ook eens doen, baan opzeggen :mrgreen:
Hoe hoog zijn de kastjes?

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:29
door dre
Ik ga even meten........

hxdxb 305mmx255mmx193mm

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:42
door Pjotr
Volgende keer weer iets met een brede baffle Dre. Afgelopen weekend weer zo'n systeem gehoord en dat klinkt toch wel erg lekker.

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:44
door dre
Tja,er komt nog genoeg aan in ieder geval. :mrgreen:

Een 2,5weg en een O.B. heb ik bijvoorbeeld nog niet gebouwd.

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:47
door Shadow
Hoe veel tijd en hoe veel geld heb je over want dan heb ik ook nog wel een paar tips voor je :beer:

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:58
door dre
Alles ligt op de plank........ 8-[

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 21:59
door Henkjan
op de plankEN bedoel je :lol:

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: do 14 sep 2017, 22:36
door Zweitse
Zo, dat gaat lekker vlot, setje speakers per dag!

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: vr 15 sep 2017, 7:37
door ds23man
Ziet er strak uit! Heb je al een andere baan?

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: vr 15 sep 2017, 7:48
door ray5150
Henkjan schreef:
op de plankEN bedoel je :lol:
Zaag er een gat in. hebbie gelijk een OB. :lol:

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: vr 15 sep 2017, 8:44
door Barry2001
dre schreef:
Ik ga even meten........

hxdxb 305mmx255mmx193mm
Ok, mooi compact, gaat naar boekenplank model toe. Had ze zo op de foto groter ingeschat.

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:03
door dre
ds23man schreef:
Ziet er strak uit! Heb je al een andere baan?
Die stond al klaar,dus geen dag zonder werk gezeten.
Tevens gelijk een vast contract gekregen! 8)

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:04
door dre
Barry2001 schreef:
dre schreef:
Ik ga even meten........

hxdxb 305mmx255mmx193mm
Ok, mooi compact, gaat naar boekenplank model toe. Had ze zo op de foto groter ingeschat.
Nope,zijn voor mijn doen mooi compact. :mrgreen:

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:08
door Leeuwarden
dre schreef:
Tevens gelijk een vast contract gekregen! 8)
Netjes!

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:21
door Barry2001
Toch wel weer een werkplaats tot je beschikking bij de nieuwe baan he :mrgreen: gefeliciteeerd met het contract :goedzo:

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:30
door dre
Barry2001 schreef:
Toch wel weer een werkplaats tot je beschikking bij de nieuwe baan he :mrgreen: gefeliciteeerd met het contract :goedzo:
Die is el een stuk kleiner geworden helaas.
Maar bouwen is geen probleem gelukkig!

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:31
door toetertje
Ah, 1 +1 = 11. Je hebt een nieuwe baan als prof speakerbouwer, en dit is je eerste opdracht. \:D/

Re: Een Seas luidspreker........

Geplaatst: za 16 sep 2017, 13:36
door dre
Gelukkig niet! :lol:
Ik bouw wel als ik zelf zin heb.......(da's best vaak trouwens! :mrgreen: )