Pagina 1 van 1

Hypex DLCP probleem

Geplaatst: zo 20 aug 2017, 14:13
door winfield
Een 2de DLCP geplaatst. Alle jumpers de goede richting op, testen en werken.
Digitaal in alles goed maar analoog in speelt het rechter kanaal een stuk zachter. (op alle ingangen) :think:
Heeft iemand hier een idee?

Re: Hypex DLCP probleem

Geplaatst: zo 20 aug 2017, 14:27
door ds23man
Staan alle gain adjusten wel gelijk? Er zitten op de DLCP jumpers voor op de print en in HFD zit ook nog een softwarematige instelling.

Re: Hypex DLCP probleem

Geplaatst: zo 20 aug 2017, 15:00
door winfield
ds23man schreef:
Staan alle gain adjusten wel gelijk? Er zitten op de DLCP jumpers voor op de print en in HFD zit ook nog een softwarematige instelling.
Op de nieuwe DLCP zitten geen jumpers, op de oude wel en staan op +15 (L + R)
Softwarematig staat alles gelijk.
Dus die jumpers werken alleen voor het analoge gedeelte? :think:
Morgen even ergens jumpers scoren, zijn helaas niet meegeleverd net zoals de flatcables voor J2B & J3B.
De missende flatcables heb ik gratis nageleverd gekregen van Jos (Hypex) Dus mooi opgelost.
Zit net te denken :idea: kan ik de R jumper op de nieuwe DLCP plaaten? De oude doet alleen de L kanalen.
In ieder geval dank voor de snelle reactie :goeie:

Re: Hypex DLCP probleem

Geplaatst: zo 20 aug 2017, 15:04
door ds23man
Er zijn twee gain instellingen, hardwarematig met de jumpers en softwarematig in de ADC via Controlpanel. Ik heb bij er helemaal geen jumpers op zitten. Geloof dat dat 0db is.

Re: Hypex DLCP probleem

Geplaatst: zo 20 aug 2017, 15:17
door winfield
ds23man schreef:
Er zijn twee gain instellingen, hardwarematig met de jumpers en softwarematig in de ADC via Controlpanel. Ik heb bij er helemaal geen jumpers op zitten. Geloof dat dat 0db is.
Probleem opgelost, beide jumpers verwijderd. Nu tijd voor een :beer: