Pagina 1 van 7

12e ZBA luisterdag v/h Noorden - Zaterdag 30 september 2017

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 14:47
door Rudy_h
Zaterdag 30 september 2017 !!

De 12e Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag :)
de bedenkers :) van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen

Voor Luisterschema en apparatuur zie bericht nr. 3 & 4 van dit topic !

De liefhebbers / deelnemers zijn:

1: Rudy - SB17 TL, Seas U16 monitor (Seas U16rcy + Audax TW025A20Mg),Magnat MA800, Daphile streamer met D30 Dac
2: Ytzen
3: Richard - Bryston?
4: Gerjan
5: Architect - SUB 12W7-3 / FRS125 ER4
6: Dre - CA versterker, "Een Seas luidspreker"
7: Pappaleo
8: Beijert
9: Zweitse
10: Enjoyprog - AT18/AMT25
11: Audiomanics
12: Henkjan
13: Bauke
14: Wigbert
15: Jelle69
16: HoMeR
17: Ynze
18:

NIEUWE LOCATIE : Beetsterzwaag, "Soundfarm" Beetsterweg 20


KOSTEN: ca. 60 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ? :) )

.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro

De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d

TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.


O ja nog even dit:

Wie wil wat meenemen om te laten horen ?


Citeer:

linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) :)


Hier is het :
"Soundfarm"
Beetsterweg 20
9244 GC Beetsterzwaag

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 14:48
door Rudy_h
Wat impressies van de locatie
IMG-20170720-WA0002.jpg
IMG-20170720-WA0003.jpg
IMG-20170720-WA0004.jpg
IMG-20170720-WA0005.jpg
IMG-20170720-WA0006.jpg

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 14:48
door Rudy_h
Gereserveerd

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 14:49
door Rudy_h
Gereserveerd

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 15:34
door Leeuwarden
Leuk! Hopelijk laat mijn agenda het toe dit jaar...

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 16:17
door ds23man

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 17:48
door architect
lijkt me leuk
staat genoteerd in de agenda
ik kan mijn laatste speakers meenemen; css fr125s + eton er4 in gesloten kast
viewtopic.php?f=3&t=25119&p=1845408#p1845408

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 19:21
door dre
Ik kom ook als Henkjan en Leo mee gaan! :sure:

Mits we op zondag naar de X-fi gaan. :mrgreen:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 19:24
door ds23man
dre schreef:
Ik kom ook als Henkjan en Leo mee gaan! :sure:

Mits we op zondag naar de X-fi gaan. :mrgreen:
Jij hebt wel heel veel noten op je zang......... :mrgreen:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 19:30
door dre
En een vol weekend zo te zien...... :mrgreen:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 19:31
door ds23man
Het houdt je uit de kroeg...... :lol:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 19:32
door dre
Da's op woensdag en/of vrijdag. :mrgreen:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 22:39
door richard
Hallo Rudy, je hebt me al genoteerd zie ik. Prima plan!

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: ma 24 jul 2017, 23:30
door pappaleo
dre schreef:
Ik kom ook als Henkjan en Leo mee gaan! :sure:

Mits we op zondag naar de X-fi gaan. :mrgreen:
Is we hier hetzelfde gezelschap als in de eerste zin?

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 7:18
door dre
Nee,maar je mag uiteraard ook aansluiten.

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 10:01
door Barry2001
Jammer, tegelijk met de X-Fi, ik ben daar de zaterdag, moet me helaas afmelden voor Beetsterzwaag dit jaar.

De nieuwe locatie ziet er veelbelovend uit, veel plezier allemaal daar.

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 16:04
door pappaleo
dre schreef:
Ik kom ook als Henkjan en Leo mee gaan! :sure:

Mits we op zondag naar de X-fi gaan. :mrgreen:
Prima, ik ben van de partij.
Nu HJ nog :mrgreen:
Maar in het hypothetische geval dat hij niet kan, kun je ook gewoon met mij meerijden.

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:27
door beijert
Ik ga er zeker weten misschien ook bij zijn.

Neem geen apparatuur mee maar misschien wat gebak voor bij de koffie ?

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:31
door ds23man
Het gebruik is droge worst,........ :lol:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:42
door Zweitse
Ik moet even kijken hoe het zit met het werkrooster van mijn wederhelft, maar probeer er ook dit jaar weer bij te zijn.

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:45
door Leeuwarden
Neem je hem mee?

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:50
door beijert
ds23man schreef:
Het gebruik is droge worst,........ :lol:
Daar heb ik geen verstand van, laat ik wel aan de Groningers over..

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:54
door ds23man
Zweitse schreef:
Ik moet even kijken hoe het zit met het werkrooster van mijn wederhelft, maar probeer er ook dit jaar weer bij te zijn.
Lijkt me sterk dat die nu al een rooster voor september heeft. :lol:

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:56
door Henkjan
pappaleo schreef:
dre schreef:
Ik kom ook als Henkjan en Leo mee gaan! :sure:

Mits we op zondag naar de X-fi gaan. :mrgreen:
Prima, ik ben van de partij.
Nu HJ nog :mrgreen:
Maar in het hypothetische geval dat hij niet kan, kun je ook gewoon met mij meerijden.
Nou, zo hypothetisch is dat niet, ik heb al een weekeind Schotland staan dat weekeinde, gaat dat niet door dan ben ik er in Beetsterzwaag uiteraard gewoon bij

Re: ZBA luisterdag v/h Noorden

Geplaatst: di 25 jul 2017, 18:57
door Leeuwarden
beijert schreef:
ds23man schreef:
Het gebruik is droge worst,........ :lol:
Daar heb ik geen verstand van, laat ik wel aan de Groningers over..
Doe dat maar niet als je in Fryslân bent. Bij de koffie is oranjekoek gebruikelijk.