Pagina 1 van 1

Groot Forum voor nog meer ideen

Geplaatst: ma 08 nov 2004, 21:58
door weidok
http://www.diyaudio.com/

Leuk voor de winter...

Geplaatst: ma 08 nov 2004, 22:01
door Henkjan
h'e, een beetje linken naar de concurentie ;)

Geplaatst: ma 08 nov 2004, 22:21
door Edo
Ich habe keine idee wo es uber geht auf das .com forum... :lol:

Geplaatst: wo 10 nov 2004, 16:23
door sietse
't is een Dokkumer.
Je weet wel, Bonnifatius en zo.............. :?

Zal ik op m'n ouwe dag ook nog in 't engels....... :?: :arrow:

Geplaatst: wo 10 nov 2004, 19:37
door Pjotr
Henkjan schreef:
h'e, een beetje linken naar de concurentie ;)
'Tis wel 's-werelds grootste onafhankelijke DIY audio forum :P Als je Pass of King persoonlijk eens een vraagje wil stellen moet je daar zijn. Zitten ook heel veel Nederlanders.

Maar sinds dit forum er is komen die laatsten daar wel een stuk minder vaak :D 8)

Geplaatst: zo 14 nov 2004, 14:16
door weidok
Henkjan schreef:
h'e, een beetje linken naar de concurentie ;)
Och concurentie zou ik het niet durven noemen

Hear, hear of Freak, freak komen eerder als concurent

Diy audio is meer horizonverbreding spielerrei :wink: