Pagina 1 van 1

mengpaneel in zelfbouw speaker op accu

Geplaatst: di 16 mei 2017, 22:44
door Rjprovoost
Goedendag,

Ik ben voornemens om voor het eerst een radiospeaker op een 12 v account te gaan bouwen. Omdat ik tevens een microfoon wil gebruiken lijkt mij dat een eenvoudig mengpaneel de beste keuze is.
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja welk mengpaneel lan ik hiervoor het beste gebruiken?
Ik heb op dit moment diverse onderdelen aangeschaft om te komen tot mijn gewenste doel.

4 stuks JBL GTO 939 speakers, subwoofer JBL GT4 15" en amplifier JBL GTO 755.6.

Kan iemand mij adviseren omtrent de grootte van de klankkasten voor de sub en de 4 speakers?

Mvg Robert-Jan

Re: mengpaneel in zelfbouw speaker op accu

Geplaatst: di 16 mei 2017, 22:46
door Shadow
Je kan gebruiken wat past, maar ik zou deze even in Car hifi posten...