Pagina 1 van 9

Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 16:22
door Wowly
Indien je op ZONDAG 28 mei 2017 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is 6 euro, per dagdeel (middag/ochtend) 4 euro voor de drank. Kom je bijv. smorgens en smiddags is het 14 euro (6+4+4), anders 10 euro (6+4)

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is, kan iedereen alvast zich verlekkeren inlezen


1 DS23man /DS en de Minizoom!
2 Sander 1238 / Philips d appolitto vintage / Pass B1
3 Pappaleo / Isobarix
4 Rvd3000b833 / 6c45pp SPUD
versterker
/ voorversterker Counterpoint / Klipsch RB-81 speakers / Audio analogue Primo CD-speler
5 Wowly / scan speak monitors
6 Dre / scan speak monitors /CA versterker /Bozos plankie
7 Dre vriend 1
8 Dre vriend 2
9 HarryEng
10 FR_Aad
11 Ray5150
12 John P
13 Bas Focal
14 Henkjan / OOOBs / eindversterker
15 gerard J / zelfbouw 8-kanaals digitaal FIR-filter op basis van een Raspberry Pi 3 met een 8 kanaals DAC: 4x NOS, 4x standaard (geen demo, wel uitleg). / Een netwerkspeler op basis van een RPi 1 met een NOS-DAC (DDDAC) met en zonder correctie en een standaard PCM1794A, en met/zonder herklokken om klok-jitter te verwijderen. Dit alles is omschakelbaar om de verschillen te kunnen laten horen.
16 Shadow / verkoophoekje oa koelblokjes
17 Knuisje / Xanadu look-a-like monitors en een ZBA-CA
18 Anonamemouse (komt zeker toch??)
19 club-27 / Jimi luidsprekers / Bastanis Espresso passieve pre (obv autoformer) / Tubeguru 6C33C eindversterker en evt silvercore versterker /nader te bepalen bron
20 Robert Bastani
21 Kappa7
22 Leeuwarden
23 Walt
24 Hannesie / digitale bronnen! (wat is een luisterdag zonder Hans zijn digitale bronnen??)
25 Dan
26 Bert 61 / verkoopspulletjes / P MonoBill in aanbouw
27 Introducee Bert 61
28 molekuul
29 Cool / verkoop spulletjes
30 Marp (smiddags)
31 Arjank / [url+viewtopic.php?f=77&t=9557]Vintage Philips project[/url], Dynavox hybride versterker
32 BertDB
33 Bas Horneman / [url+viewtopic.php?f=7&t=25077&p=1839480#p1839480]MyRef Fremen[/url]
34 Ivo
35 Ed/Asterduc / Pacific's, evt OB's
36 hsmeets
37 cve
38 Jeroen_D / Meetsessie OB / Prototype DaudioC1 met AT 15 mid (naast eht akoestische model met de SBacoustics mid) / prototype Sub obv Seas 10"
39 Motoindo / little/one's
40 wdd
41 Ruudvos2
42 pvanlingen
43 Mischa
44 Ariendj
45 Grasmusen
46 PAD
47 Anonamemouse
48

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 16:29
door ds23man
Ik kom de hele dag en neem de DS, kadetjes met kaas en een krat bier mee.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 16:36
door sander1238
Ja ik ben de hele dag erbij. Neem iig de philips d appolito vintage speakers mee.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 16:37
door pappaleo
Voor de zekerheid hier dan nog maar een keer :mrgreen: :
pappaleo schreef:
Ik ben er de hele dag en neem de Isobarix mee. :yeah:

Vrachtwagen huren :rofl:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 16:58
door rdv300b833
Ha Wowly,

ook ik ben de hele dag present en zorg voor een compleet setje:
- 6C45PP SPUD versterker;
- voorversterker (Counterpoint);
- Klipsch RB-81 speakers;
- Audio Analogue Primo cd-spelert.
Voldoende kabels, verleng/verdeelsnoeren en muziek.
Gezien de 2,6 watt versterker zie ik me graag in een van de kleine luisterruimtes terecht komen......
(linkje versterker: viewtopic.php?f=7&t=24581&hilit=6c45p )

Uitkijkend naar eind mei !
Met muzikale groet,
Reinout

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 17:14
door dre
Ik ben er ook!
In ieder geval in de ochtend en middag.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 17:26
door meanman64
Ik kom heel de dag , of ik iets meebreng weet ik nog niet .

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 18:18
door Wowly
Mooi, de eerste inschrijvingen zijn binnen. Dre neem jij ook wat mee?

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 18:25
door FR_Aad
Ik kom de hele dag.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 18:44
door dre
Wowly schreef:
Mooi, de eerste inschrijvingen zijn binnen. Dre neem jij ook wat mee?
In ieder geval een setje Scan-speak monitors.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:16
door ray5150
Ik kom ook, waarschijnlijk met lege handen.
Daar kan ik dan mee helpen om de Isobarix mee naar binnen te sjouwen.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:18
door John P
Ik heb mijn agenda volgezet, ik neem waarschijnlijk niets mee.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:22
door AatV
Kom ook, helaas geen apparatuur

groet,
Aat

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:23
door dre
dre schreef:
Wowly schreef:
Mooi, de eerste inschrijvingen zijn binnen. Dre neem jij ook wat mee?
In ieder geval een setje Scan-speak monitors.
En 2 extra personen.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:25
door ray5150
Heeft Tino zich vermenigvuldigd ? :shock:

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:37
door bas focal m180
28 mei ben ik erbij.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:39
door Henkjan
Ik kom ook, zal in elk geval de OOOBs meenemen, en een eindversterkert .

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:44
door dre
Een CA versterker kan uiteraard ook mee komen.
Ik zou deze wel eens i.c.m. een buizenpre willen combineren.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:54
door sander1238
dre schreef:
Een CA versterker kan uiteraard ook mee komen.
Ik zou deze wel eens i.c.m. een buizenpre willen combineren.
Ik kan de pass B1 ook meenemen.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:56
door dre
Kijk!
Da's ook een leuke optie!
Misschien dat ik mijn Bozos ook op een plankie mee ga nemen.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 19:56
door GerardJ
Op 28 mei kom ik ook en breng het volgende mee:
- Een zelfbouw 8-kanaals digitaal FIR-filter op basis van een Raspberry Pi 3 met een 8 kanaals DAC: 4x NOS, 4x standaard (geen demo, wel uitleg).
- Een netwerkspeler op basis van een RPi 1 met een NOS-DAC (DDDAC) met en zonder correctie en een standaard PCM1794A, en met/zonder herklokken om klok-jitter te verwijderen. Dit alles is omschakelbaar om de verschillen te kunnen laten horen.

Bedankt Jan!!! Ik kijk er naar uit.

Gerard

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: za 29 apr 2017, 20:30
door Shadow
Ik kom ook en neem de verkoophoek weer mee als je een tafeltje beschikbaar hebt?
Heb weer wat leuke koelblokjes verzameld O:)

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: zo 30 apr 2017, 8:22
door floeper
Ik meld mezelf onder voorbehoud aan (het kan zijn dat ik dat weekend een last minute boek naar de zon, afhankelijk van andere lopende zaken).

Maar als ik kom wil ik graag mijn Open Baffles (fostex fe207e met 2x 12", passief gefilterd) meenemen. Ik heb verder geen benoemendswaardige versterker om mee te nemen (denon pma720ae). Maar de OB's zijn ongeveer 91db/1w/1m dus er is geen inmense versterker nodig om ze aan te sturen ;)

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: zo 30 apr 2017, 8:47
door anonamemouse
Zet mij op de reservelijst. Het is 99% zeker dat ik niet aanwezig kan zijn, maar voor het geval dat...
Als ik kom neem ik helaas alleen mezelf mee, het wordt dan rennen vliegen racen voor mij.

Re: Inschrijving luisterdag Breda 2017

Geplaatst: zo 30 apr 2017, 9:36
door Kappa7
Ik kom ook en neem niets mee dit jaar.
Geen projecten gemaakt die de moeite waard zijn om te laten horen.
Ben overigens erg benieuwd naar het geluid van de DS van Gerard :mrgreen: