Ook maar even voorstellen
Geplaatst: di 21 mar 2017, 10:13
Hallo allemaal
Ik ben Wieb, ben 59 jaar en kom uit Heemskerk en ben getrouwd en een Thaise.
Nou hebben wij ons voorgenomen om over een jaar of twee te emigreren naar Thailand.
Omdat ik jaren geleden al eens een setje luidsprekers heb gemaakt uit een elektuur audio special,die erg lekker klonken heb ik mij voorgenomen om deze hobby weer op te pakken. Omdat ik dan wat meer ruimte ter beschikking heb kunnen er diverse setjes geklust worden.
Ter voorbereiding ben ik mij een beetje aan het inlezen.
Ik heb de afgelopen maanden dit forum met interesse gevolgd en het begint weer aardig te jeuken.
Mijn grootste probleem is de verkrijgbaarheid als ik daar straks woon, het is geen kwestie van even naar de lokale shop om de hoek en daar m'n spullen aanschaffen. Het zal denk ik een goede voorbereiding vergen en hier de belangrijkste materialen aanschaffen en meenemen. Vervolgens jaarlijks weer materiaal verzamelen als ik weer terug ben in Nederland of gasten materiaal mee laten nemen als ze op bezoek komen.
Vriendelijke groet
Wieb
Ik ben Wieb, ben 59 jaar en kom uit Heemskerk en ben getrouwd en een Thaise.
Nou hebben wij ons voorgenomen om over een jaar of twee te emigreren naar Thailand.
Omdat ik jaren geleden al eens een setje luidsprekers heb gemaakt uit een elektuur audio special,die erg lekker klonken heb ik mij voorgenomen om deze hobby weer op te pakken. Omdat ik dan wat meer ruimte ter beschikking heb kunnen er diverse setjes geklust worden.
Ter voorbereiding ben ik mij een beetje aan het inlezen.
Ik heb de afgelopen maanden dit forum met interesse gevolgd en het begint weer aardig te jeuken.
Mijn grootste probleem is de verkrijgbaarheid als ik daar straks woon, het is geen kwestie van even naar de lokale shop om de hoek en daar m'n spullen aanschaffen. Het zal denk ik een goede voorbereiding vergen en hier de belangrijkste materialen aanschaffen en meenemen. Vervolgens jaarlijks weer materiaal verzamelen als ik weer terug ben in Nederland of gasten materiaal mee laten nemen als ze op bezoek komen.
Vriendelijke groet
Wieb