Stand voor imac
Geplaatst: za 18 mar 2017, 17:04
Wil een leuke stand voor mijn imac bouwen.
Doel is dat hij iets hoger staat, en wil er meteen beetje fatsoenlijk geluid in verwerken.
Dit is het idee, in het middelste gedeelte wil ik dan een klein versterkertje wegwerken, meen zo een t-amp wel geschikt is ook voeding natuurlijk. Verders wil ik een kaartlezer en wat usb aansluitingen creeeren, maar dat is voor het audiogedeelte niet belangrijk.
Wel een aan en uitknop, en een volumeknop. Als ingang aan de achterkant minijack oid
De linker en rechterkant worden dus gewoon kleine luidsprekers en zijn tevens ter ondersteuning van het middengedeelte.
Gewoon net ff wat lekkerder geluid als de imac zelf. Althans dat hoop ik.
En het plezier van het maken.
Wie heeft suggesties voor de speakertjes, de maten zin altijd wat aan te passen natuurlijk als ik dat middelste gedeelte er maar aan kan bevestigen.
Welke units voor de speakertjes ?
Filtertje of rechtstreeks ?
T-amp welke versie zijn er meerdere van, welke voeding,
Nou wel genoeg vragen, vind het leuk zoiets zelf te maken maar helaas geen technische kennis, het in elkaar zetten aansluiten etc is geen probleem das dan wel weer mijn ding
Alle tips en truuks welkom
Doel is dat hij iets hoger staat, en wil er meteen beetje fatsoenlijk geluid in verwerken.
Dit is het idee, in het middelste gedeelte wil ik dan een klein versterkertje wegwerken, meen zo een t-amp wel geschikt is ook voeding natuurlijk. Verders wil ik een kaartlezer en wat usb aansluitingen creeeren, maar dat is voor het audiogedeelte niet belangrijk.
Wel een aan en uitknop, en een volumeknop. Als ingang aan de achterkant minijack oid
De linker en rechterkant worden dus gewoon kleine luidsprekers en zijn tevens ter ondersteuning van het middengedeelte.
Gewoon net ff wat lekkerder geluid als de imac zelf. Althans dat hoop ik.
En het plezier van het maken.
Wie heeft suggesties voor de speakertjes, de maten zin altijd wat aan te passen natuurlijk als ik dat middelste gedeelte er maar aan kan bevestigen.
Welke units voor de speakertjes ?
Filtertje of rechtstreeks ?
T-amp welke versie zijn er meerdere van, welke voeding,
Nou wel genoeg vragen, vind het leuk zoiets zelf te maken maar helaas geen technische kennis, het in elkaar zetten aansluiten etc is geen probleem das dan wel weer mijn ding
Alle tips en truuks welkom