Pagina 1 van 1

AutonomY

Geplaatst: ma 06 mar 2017, 16:26
door AutonomY
Ik heb een muziekstudio'tje. Is deze dagen alleen hobby. Veel oude gear en daarom ook in één hoek van de studio een werktafel met de nodige electronica hulpmiddelen. Onlangs nog een String Ensemble gerepareerd die 2 IC's vroeg ter vervanging. Onderhoud is toch wel nodig en dat lukt mij ook wel, vandaar dat de meeste gear tegenwoordig al Vintage genoemd mag worden :-)

Re: AutonomY

Geplaatst: ma 06 mar 2017, 20:16
door dre
Welkom!

Kom maar op met die plaatjes!

Re: AutonomY

Geplaatst: di 07 mar 2017, 17:23
door ray5150
dre schreef:
Welkom!

Kom maar op met die plaatjes!
+1 !

Re: AutonomY

Geplaatst: di 07 mar 2017, 19:39
door Henkjan
Welkom!