Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar
Geplaatst: vr 03 mar 2017, 22:49
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Klopt, het zelf ontwikkelen van een schakelende voeding voor in een buizenversterker zoals Piet1950 heeft gedaan mag best wel revolutionair revolutionair genoemd worden...hannesie schreef:Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.
Ben het zeer zeker met jullie eens. Vooral die van Willy is tot in de puntjes mooi gemaakt.ray5150 schreef:Klopt, het zelf ontwikkelen van een schakelende voeding voor in een buizenversterker zoals Piet1950 heeft gedaan mag best wel revolutionair revolutionair genoemd worden...hannesie schreef:Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.![]()