Pagina 1 van 1

Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Geplaatst: vr 03 mar 2017, 22:49
door Henkjan
stemmen maar!

Nominaties staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=24833

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Geplaatst: vr 03 mar 2017, 23:44
door TheoK
Die van Robert is voor mij de winnaar

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Geplaatst: za 04 mar 2017, 0:24
door hannesie
Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Geplaatst: za 04 mar 2017, 19:24
door ray5150
hannesie schreef:
Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.
Klopt, het zelf ontwikkelen van een schakelende voeding voor in een buizenversterker zoals Piet1950 heeft gedaan mag best wel revolutionair revolutionair genoemd worden... :relax: :mrgreen:

Re: Versterker van het jaar 2016 - stemmen maar

Geplaatst: za 04 mar 2017, 20:54
door TheoK
ray5150 schreef:
hannesie schreef:
Ik begrijp Theo zijn motieven, maar er is ook wel een ontwikkeling, en die is dan niet te negeren voor wat betreft de resultaten.
Klopt, het zelf ontwikkelen van een schakelende voeding voor in een buizenversterker zoals Piet1950 heeft gedaan mag best wel revolutionair revolutionair genoemd worden... :relax: :mrgreen:
Ben het zeer zeker met jullie eens. Vooral die van Willy is tot in de puntjes mooi gemaakt.
Maar het oog wil ook wat. :wink: