Pagina 1 van 1

"Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 12:25
door Henkjan
https://www.kickstarter.com/projects/86 ... -by-miniot

mooi ding, maar het zelf opzetten van de arm is nou juist een deel van wat LPs draaien leuk maakt ....

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 12:33
door Muug
Bloedmooi vind ik dat !
Zéér geslaagd. Dat Bang & Olufsen dààr nooit zelf op gekomen zijn.
Vraag me af hoe dat ding de naalddruk regelt bij kromme platen. :think:

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 12:40
door Pjotr
Helaas meer design dan platenspeler :D Kijk ook eens op het eind naar de bijbehorende IKEA kast en boekenplankspeakers.

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 16:33
door ds23man
Dat is gewoon een Revox met de linatrack arm aan de onderkant! :rofl: :rofl: :rofl:

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 16:49
door Pjotr
Hoe deed Revox dat dan Gerhard met het plateau? De arm en naald ging daar dwars doorheen? Heb er eentje besteld. Levering 1 April. De Lirpa DT van destijds is nooit aangekomen :lol:

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 19:17
door Barry2001
Leuk gedaan :rock: mocht wat moeite kosten :lol:

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 20:38
door John P
Fris idee en mooie uitwerking. Hoe goed de geluidskwaliteit is kan ik natuurlijk nog niet bepalen.

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 21:40
door Barry2001
Over 2 uur, 20 minuten en 1 maand kun je er eens goed voor gaan zitten John :goedzo:

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 22:15
door Wowly
Mooi ding zeg, dat ze daar niet eerder op gekomen zijn!

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 23:26
door Aaad
Wordt de LP optisch gelezen?
Kan je net zo goed een CD nemen, speelt ook wat langer

Aad

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: di 28 feb 2017, 23:26
door John P
Barry2001 schreef:
Over 2 uur, 20 minuten en 1 maand kun je er eens goed voor gaan zitten John :goedzo:
Ik zal maar eens beginnen met sparen, alhoewel ik denk niet dat ik het voor die tijd red.

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: wo 01 mar 2017, 7:44
door pappaleo
Dan kan het precies een jaar later ook nog. :mrgreen:

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: wo 01 mar 2017, 7:50
door Henkjan
Aaad schreef:
Wordt de LP optisch gelezen?
Kan je net zo goed een CD nemen, speelt ook wat langer
nee, is gewoon met naald, een AT in dit geval

Re: "Wheel" draaitafel

Geplaatst: wo 01 mar 2017, 10:00
door Jan Geert
Pjotr schreef:
Levering 1 April.
:^o

:lol: