Pagina 1 van 1
Avatar
Geplaatst: ma 07 aug 2006, 22:23
door Luxjan
Bij het bekijken van mijn profiel, kan ik geen Avatar kiezen.
Ook een eigen Avatar kan ik niet uploaden.
??
Geplaatst: di 08 aug 2006, 21:00
door Henkjan
vreemd, onderaan je profiel pagina zou de avatar controle paneel moeten zitten.....
Geplaatst: di 08 aug 2006, 21:53
door Henkjan
uploaden doet t niet, ik heb een copie op mijn site gezet, en voila dat doet het wel.
maar wel vreemd dat uploaden niet werkt, alle permissies in de database
(waar ik bij kan dan) staan goed.... we gaan er naar op zoek
Geplaatst: do 10 aug 2006, 16:44
door Luxjan
Henkjan,
Thanks, super foto.
Als de speakers afzijn kunnen we de Avatar nog veranderen.
Geplaatst: za 12 aug 2006, 1:29
door Jan-Willem
Dit is al een hele poos zo... ik heb het er ook al met andere mensen over gehad. Stom dat ik er toen geen opmerking over heb gemaakt.
Geplaatst: ma 21 aug 2006, 22:38
door Sander
Als het goed is moet het nu werken
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 12:10
door doppedoos
Hoi,
wilde ook mijn avatar veranderen ...Kreeg hem snel verwijderd maar geen nieuwe meer geplaatst?? wat moet ik doen? elke keer als ik zeg: bijwerken....plaatst hij geen nieuwe foto?
Groet, Simon
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 14:39
door anonamemouse
doppedoos schreef:Hoi,
wilde ook mijn avatar veranderen ...Kreeg hem snel verwijderd maar geen nieuwe meer geplaatst?? wat moet ik doen? elke keer als ik zeg: bijwerken....plaatst hij geen nieuwe foto?
Groet, Simon
probeer je je avatar naar de site te uploaden? let er dan op dat je plaatje binnen de formaatregels valt. ik weet zo snel niet wat ze zijn, het staat vast ergens in de regels. ik *
geloof* maximaal 80x80 pixels en minder dan 200 kb. helaas krijg je geen mededeling dat er een probleem is als je plaatjes niet aan de voorwaarden voldoen.
als je plaatje groter is zal je het ergens anders moeten hosten of kleiner maken.
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 15:39
door doppedoos
probeerde inderdaad via de site te uploaden...heb me ook aan de voorwaarden gehouden...79x79pixels en kleiner dan 16K...zal het nog eens proberen...
Thanks! Groet, Simon
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 15:54
door doppedoos
Het blijft niet lukken....maar nu las ik in de FAQ:
Hoe kan ik een afbeelding tonen onder mijn gebruikersnaam?
Er kunnen twee afbeeldingen staan onder een gebruikersnaam bij het bekijken van posts. De eerste is een afbeelding in overeenstemming met uw rang, meestal hebben ze de vorm van sterren of blokjes die aangeven hoeveel posts je gemaakt hebt made of uw status op het forum. Daaronder staat een grotere afbeelding meer gekend als avatar, deze is meestal persoonlijk voor elke gebruiker. Het is aan de board administrator om avatars toe te laten en de keuze te geven aan beschikbare avatars. Indien je geen avatars kan gebruiken is dit een keuze van de board admin, vraag hem naar de reden (we zijn zeker dat ze goed zijn!)
Zal even verder stoeien....
Groet, Simon
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 16:28
door Henkjan
nu zie ik toch echt een nw avatar, je halve maan tegen een rode achtergrond. gemaakt in fotosjop op 2007:07:29 11:52:04

Geplaatst: zo 29 jul 2007, 17:07
door SARK
Henkjan schreef:nu zie ik toch echt een nw avatar
Ik zie een rood kruis

Geplaatst: zo 29 jul 2007, 17:33
door Edo
Ik ook...
Met daarachter:
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 17:33
door audiomanics
SARK schreef:
Ik zie een rood kruis

Is op zich ook een leuke avatar, jammer dat er meer mensen zijn die ook die avatar hebben
Kees
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 21:36
door doppedoos
@Henkjan
kijken of het nu lukt....
Heb het plaatje opnieuw gesaved in f.shop en weer geprobeerd te uploaden...kijken of het nu meer resultaat heeft!
Groet S
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 21:38
door doppedoos
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 21:48
door DualdudE
Hoe sla je op vanuit photoshop? Ik doe altijd "Save for web". Als ik gewoon "Save as" doe werken ze meestal niet in een browser

Geplaatst: zo 29 jul 2007, 22:32
door Henkjan
Edo schreef:Ik ook...
Met daarachter:
in IE heb ik dat ook. gewoon Opera gebruiken jongs, dan zie je t wel

Geplaatst: zo 29 jul 2007, 23:00
door anonamemouse
sla je plaatjes op als png.
betere kwaliteit, kleiner bestand, werkt vrijwel altijd.
Geplaatst: zo 29 jul 2007, 23:26
door Edo
Henkjan schreef:Edo schreef:Ik ook...
Met daarachter:
in IE heb ik dat ook. gewoon Opera gebruiken jongs, dan zie je t wel

Ik gebruik Firefox...

Geplaatst: ma 30 jul 2007, 9:58
door doppedoos
Heb toch weer een hoop mensen bezig gehouden door eigen stommiteit!

sorry!!
annonamemouse deed mij het licht zien schijnen met zn verhaal van safe as PNG.....Ik had het keurig als JPG opgeslagen maar had het plaatje bewerkt voor een te printen uitnodiging en bij drukwerk willen ze altijd CMYK kleur hebben in plaats van RGB voor monitoren....had alles dus al omgezet naar CMYK en vergeten....
de manier om dit natuurlijk even te checken is het plaatje in een lege browser slepen, en dan zie je meteen of het file het doet (browser oflinezetten natuurlijk). Ik kreeg net als Henkjan meteen te zien dat het file fouten bevatte.... en toen realiseerde ik me dat ik het plaatje uit de map drukwerk had gehaald....
Thanks voor het meedenken , en sorry voor de tijdverspilling!!!
Groet , Simon
Geplaatst: ma 30 jul 2007, 15:43
door anonamemouse
het werkt in elk geval nu!
probeer het ook eens als png, de kans is groot dat het dan een stuk mooier en scherper blijft.