Pagina 1 van 1

Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: za 18 feb 2017, 11:58
door ds23man

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: za 18 feb 2017, 12:07
door Barry2001
Nice. Of die gast van 'Ik vertrek' van gisteravond voor wie het gezien heeft, die wil je als buurman hebben :mrgreen:

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: za 18 feb 2017, 12:48
door beijert
Hmm, vind hem wel heel haastig werken...

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: ma 20 feb 2017, 8:19
door ds23man
En filmpje 3 staat ook online. Hij heeft ook nog een cnc en maakt daar even wat handvaten mee.

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: di 21 feb 2017, 21:34
door Wowly
Dacht eerst een ocd-tje, maar is gewoon een meubelmaker die zijn werk filmt. heel erg leuk om te zien :)

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: di 21 feb 2017, 23:39
door ray5150
Nou ben ik in mijn leven in heel wat timmerwerkplaatsen geweest, maar nergens was het zo netjes geordend en opgeruimd als op dit filmpje...
Het is vast geen ZZP'er, die hebben daar namelijk helemaal geen tijd voor, die moeten meters maken om de kosten, belastingen en afschrijvingen te kunnen betalen.
Wat me ook opvalt is dat AL het elektrisch handgereedschap van Festo is, Veel timmerlieden hebben toch wel voorkeuren voor bepaalde merken voor bepaalde doeleinden, Makita schroefmachines en de blauwe Bosch voor de klopboor bijvoorbeeld.
er zal vast wel een sponsor achter zitten...3 x raden wie... :lol:

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: wo 22 feb 2017, 10:52
door MechanicalAnimal
Ik gok de Staatsloterij :mrgreen:

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: wo 22 feb 2017, 15:19
door ray5150
MechanicalAnimal schreef:
Ik gok de Staatsloterij :mrgreen:
Dat kan natuurlijk ook, ik denk dat zo'n werkplaatsje de ideale dagbesteding is voor veel ZBA'ers, mocht men zo'n prijs winnen. :lol:

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: do 23 feb 2017, 8:06
door MechanicalAnimal
ray5150 schreef:
MechanicalAnimal schreef:
Ik gok de Staatsloterij :mrgreen:
Dat kan natuurlijk ook, ik denk dat zo'n werkplaatsje de ideale dagbesteding is voor veel ZBA'ers, mocht men zo'n prijs winnen. :lol:
zo echt wil.......als die hier een keer valt dan wordt een klein vrijstand boerderijtje met een enorme schuur, metaalhoek, houthoek, je kent het wel :rofl:

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: za 25 feb 2017, 11:41
door Bean
ray5150 schreef:
Het is vast geen ZZP'er, die hebben daar namelijk helemaal geen tijd voor, die moeten meters maken om de kosten, belastingen en afschrijvingen te kunnen betalen.
Heb op een ander forum al wat meer van deze zuiderbuur gezien en volgens mij is het wel degelijk een ZZP meubelmaker :)
Hij maakt een hoop mooie dingen!

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: za 25 feb 2017, 23:06
door rjmulder
Er staat weer een filmpje online dat hij aan het werk is :)
https://youtu.be/dptR4LRYxOo

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: zo 26 feb 2017, 17:59
door Wowly
Kaner toch wel enorm va genieten. Nu snap ik pas de klem en standsystemen die hij aan zijn werkbank heeft gemaakt......

Re: Even een werkplaatsje bouwen

Geplaatst: vr 03 mar 2017, 19:31
door gervenja
zo mooi zeg.
je zou maar zo'n ruimte en al die spullen tot je beschikking hebben.
potje kwijlen