Pagina 1 van 2

Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 10:25
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2016.

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2016 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 26 februari 2017 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 11:25
door Kappa7
De CA versterker van peter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=550
Heeft zich al ruim bewezen en is inmiddels bij veel leden terecht gekomen.
Mooi doordacht ontwerp en in een compacte behuizing gekregen.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 11:51
door Ah!buis
Kappa7 schreef:
De CA versterker van peter
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=550
Heeft zich al ruim bewezen en is inmiddels bij veel leden terecht gekomen.
Mooi doordacht ontwerp en in een compacte behuizing gekregen.
+1
Anne

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 13:48
door ray5150
Ik denk dat dit de gedoodverfde winnaar is. geen probleem mee. hij is zeer netjes ontworpen en Peter heeft het prototype uitmuntend opgebouwd.
Ook de klank moet heel fraai zijn, als ik de diverse berichten zo mag geloven.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 14:25
door cool
De CA versterker van Pjotr is ook mijn keuze.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 14:32
door pappaleo
CA van Pjotr inderdaad.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 15:30
door Leeuwarden
8) Slotje dan maar

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 18:55
door FR_Aad
Goed plan. Is wat mij betreft een gelopen race.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 18:57
door dre
Waterdicht inderdaad!

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 19:20
door Kappa7
Wel eerst even stemmen hé.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: vr 17 feb 2017, 19:28
door ray5150
Ik zal eens rondneuzen of er ook nog alternatieven zijn.
Dat mag, want dit is de nominatie ronde.

Wel opmerkelijk, normaal zijn het 8 van de 10 keer buizenbakken die genomineerd worden en winnen.
Deze zit afgeladen met SMD... :lol:

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 18 feb 2017, 0:13
door hannesie
@ ray5150

Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai. :sure: :mrgreen: :lol:

Het is jammer dat Co zijn BAKKIE nog niet klaar is, zou een redelijk stevige concurrent zijn.

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 18 feb 2017, 1:53
door FR_Aad
hannesie schreef:
@ ray5150

Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai. :sure: :mrgreen: :lol:

Het is jammer dat Co zijn BAKKIE nog niet klaar is, zou een redelijk stevige concurrent zijn.
Ja, de winnaar van 2017 weten we ook al. :-)

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 13:31
door Henkjan
hannesie schreef:
Die glasbak-jongens durven niet meer,
de EL84 van Willy dan maar:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1826707

Afbeelding

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 13:35
door Henkjan

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 13:38
door Henkjan
of de A2293 stereo balansversterker met schakelende voeding van Piet:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=24484

Afbeelding

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 13:44
door Henkjan
en dan hadden we ook nog dit mooie schoolproject van Joris:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=23650

Afbeelding

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 13:45
door dre
Die was echt fraai inderdaad!

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 13:53
door Henkjan
ik zat echt op de verkeerde school wat audio betreft....

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 14:35
door ray5150
Tijd voor wat om-en bijscholing ?

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 14:48
door Pjotr
Henkjan schreef:
ik zat echt op de verkeerde school wat audio betreft....
Hoezo? Jij gaat voor den romantiek en bling bling. Dat heb je met glas natuurlijk al snel.

Nieuw paasproject dan: Glazen zuiltjes?

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 17:54
door Jan Geert
hannesie schreef:

Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai. :sure: :mrgreen: :lol:

Ach, durf.....Als jij 900vdc op je SMD's heb staan mag je nog eens terugkomen. :mrgreen: :mrgreen:

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 18:00
door hannesie
Jan Geert schreef:
hannesie schreef:

Die glasbak-jongens durven niet meer, het is dan vechten tegen de bierkaai. :sure: :mrgreen: :lol:
Ach, durf.....Als jij 900vdc op je SMD's heb staan mag je nog eens terugkomen. :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :hide: :hide: :hide: :mrgreen:

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 18:01
door FR_Aad
Ik heb geen 900vdc hier :hide:



:mrgreen:

Re: Versterker van het jaar 2016 - nominaties

Geplaatst: za 25 feb 2017, 20:38
door ray5150
Dat is zo op te lossen, met dank aan de heren Cockroft en Walton :
Cockcroft_Walton_voltage_multiplier_circuit_svg.png
:bakkie: