Pagina 1 van 1
Focal/scanspeak ultimo
Geplaatst: zo 07 nov 2004, 20:34
door ralf
een eerste poging om een foto te plaatsen

Geplaatst: zo 07 nov 2004, 20:36
door Raymond
Dat ziet er netjes uit.
Kan je ook een close-up maken van een speaker? Mischien zowel van de hele speaker, als het gedeelte waar de units zitten. Ik ben erg nieuwsgierig hoe je dat hebt aangepakt

Geplaatst: zo 07 nov 2004, 21:13
door Edo
Ziet er goed uit Ralf....