Pagina 1 van 1

Focal/scanspeak ultimo

Geplaatst: zo 07 nov 2004, 20:34
door ralf
een eerste poging om een foto te plaatsen

Afbeelding

Geplaatst: zo 07 nov 2004, 20:36
door Raymond
Dat ziet er netjes uit.

Kan je ook een close-up maken van een speaker? Mischien zowel van de hele speaker, als het gedeelte waar de units zitten. Ik ben erg nieuwsgierig hoe je dat hebt aangepakt :)

Geplaatst: zo 07 nov 2004, 21:13
door Edo
Ziet er goed uit Ralf....