Pagina 1 van 1

Piet

Geplaatst: di 31 jan 2017, 17:37
door MuijsP
Ik ben Piet nieuw op dit forum.

Achtergrond is 17 jaar ervaring in de akoestiek en design in professionele en consumer electronics in een groot internationaal research lab.
Voornamelijk verantwoordelijkheid geweest voor haalbaarheid van ideeën in kaart brengen, uitbouwen van nieuwe ideeën.
Haalbaarheid in de markt verifiëren door metingen en research.

Inmiddels met pensioen, de gezondheid is niet alles meer, maak de nodige type-, spel en woordfouten maar er valt altijd nog genoeg te leren.
Hobby af en toe nog steeds.ik ben vaak op zoek naar rare uitdagingen. :sure:

(ik vind de smilies wel leuk)

Re: Piet

Geplaatst: di 31 jan 2017, 17:40
door ray5150
Van harte welkom, Piet. :goedzo: :proost:

Re: Piet

Geplaatst: wo 01 feb 2017, 13:01
door John P
Welkom Piet, Je zal hier af en toe wel op staan kijken van de rare ideeën, hier geldt liever maf dan WAF. Ik kan mij voorstellen dat jaren in de "is dat wel verstandig" wereld, je een zeker cynisme hebt opgebouwd tegen al die mensen die het wel eens allemaal anders doen.