Pagina 1 van 1
Oops
Geplaatst: wo 11 jan 2017, 16:19
door ds23man
Re: Oops
Geplaatst: wo 11 jan 2017, 17:21
door Shadow
Het holt achteruit, ook bij Bosch...
Re: Oops
Geplaatst: wo 11 jan 2017, 19:07
door ray5150
Gelukkig stamt mijn exemplaar nog uit 1990...
Re: Oops
Geplaatst: zo 05 feb 2017, 20:16
door aaronboumans
Heb de jvb(en niet de jvx) uitvoering made in Germany en niet Russia... Maar toch even gechecked....