Pagina 1 van 1

Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:04
door ds23man
Vers van de CES:
2017-01-06 16.58.36.jpg
IMG_2491.jpg

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:09
door SSassen
Pre-order gemaakt, hebben, hebben, hebben ...

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:10
door ds23man
Heb je nou nog niet genoeg? :think: :think: :think: :think: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:11
door dre
Wel echt lelijk! :-&

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:14
door ds23man
Dit meer je smaak?
IMG_2489 (1).jpg

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:15
door dre
Een gigantische zetpil? :mrgreen:

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:17
door SSassen
dre schreef:
Wel echt lelijk! :-&
Ik heb lelijker luidsprekers gezien, met de fronts voor de mid/hoog driver valt 't wel mee vind ik.

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 10:19
door dre
elac.jpg
Elac is wel een mooi merk trouwens,dus het zal wel goed klinken.

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 15:25
door hannesie
Die waveion met een andere kleur stelling kan dan met zwarte onderkant, zilver boven. :kwijl:

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 15:53
door Barry2001
Oei, die zou ik wel eens willen horen, website is veelbelovend. Zegt ook niet alles natuurlijk :mrgreen:

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 16:13
door ds23man

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 16:25
door Zweitse
Ze zijn dus voor op tafel :mrgreen:

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 16:43
door bas focal m180
Tesla coil / plasma tweeter/weergever.



En met trance achtige muziek gaat het ook zeker erg lekker.


Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 16:47
door ds23man
Zweitse schreef:
Ze zijn dus voor op tafel :mrgreen:
Ben bang dat er een probleem ontstaat als de waf erachter komt dat er geen bloemen in kunnen. :lol: :lol: :lol:

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 17:01
door hannesie
Ze proberen iets te laten zien zonder het te laten zien.



https://youtu.be/16RJuSs6m9Y

Re: Waveion

Geplaatst: zo 08 jan 2017, 17:03
door Henkjan
Maar hoe werkt t? De site geeft nog niet eens een hint. Is t verder gaan waar Magnat gebleven was? Lijkt zo te zien geen plasma.
The 360° sound field is generated in the air, without any chemical or physical processes that alter its properties.
geen verandering van eigenschappen van de lucht? echt wel..
Within the speaker’s shaft, molecules are turned into negative and positive ions
dus net als m'n luchtreiniger die ioniseert ook de lucht. Hier wat achtergrond info over ionisatie van lucht; ik denk dat ze 2 electrische velden aanleggen: 1 om de lucht te ioniseren (statisch veld) en het andere waar de muziek in zit wat er voor moet zorgen dat de geïoniseerde lucht in beweging komt zodat we t uiteindelijk kunnen horen.



[nerd mode]btw:
air molecules
zucht.... :regels:
air molecule, is really no such thing. Air is a mixture of gases, including nitrogen, oxygen, carbon dioxide, water vapor, and other trace gases

Re: Waveion

Geplaatst: do 12 jan 2017, 7:48
door ds23man

Re: Waveion

Geplaatst: vr 13 jan 2017, 13:52
door Ah!buis
Dit is een uitgebreide RIAA voorversterker van TI met tot slot nog een ding dat hier verdacht veel op lijkt :think:
Anne

Re: Waveion

Geplaatst: vr 13 jan 2017, 20:20
door SSassen
Best een elegante schakeling, alleen zit die LM317 natuurlijk wel in de signaalweg. En dit is bedoeld voor een elektrostatische koptelefoon, maar zoiets is met andere MOSFETs en cascodering best te schalen naar hogere voltages natuurlijk.
esL_amplifier.jpg

Re: Waveion

Geplaatst: vr 13 jan 2017, 20:36
door Pjotr
ds23man schreef:
Zweitse schreef:
Ze zijn dus voor op tafel :mrgreen:
Ben bang dat er een probleem ontstaat als de waf erachter komt dat er geen bloemen in kunnen. :lol: :lol: :lol:
Daar had jij toch een oplossing voor:

Afbeelding

Re: Waveion

Geplaatst: vr 13 jan 2017, 21:00
door ds23man
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: