Pagina 1 van 1

Saba Telewatt VS-60

Geplaatst: do 22 dec 2016, 21:43
door Cesar
Goede avond allen,

Ik ben van plan om volgende week met de vrije dagen een Saba Telewatt VS-60 op te knappen.
Hij is 50 jaar oud en nog origineel maar bromt een beetje dus de elco's wil ik gaan vervangen.
Ik wil ook graag de koppelcondensatoren vervangen maar weet niet welke dat zijn, weten jullie dat misschien?
Alvast dank!

M.v.g.
Ruud.

Re: Saba Telewatt VS-60

Geplaatst: do 22 dec 2016, 21:47
door ds23man
De kerstpuzzel van het jaar! :lol:

Re: Saba Telewatt VS-60

Geplaatst: do 22 dec 2016, 21:54
door Cesar
ds23man schreef:
De kerstpuzzel van het jaar! :lol:

Voor mij zeker hahahaha.....

Re: Saba Telewatt VS-60

Geplaatst: do 22 dec 2016, 22:06
door Ah!buis
Stipje naast de koppel-C's, de rode het belangrijkst. :dank:
Anne

Re: Saba Telewatt VS-60

Geplaatst: do 22 dec 2016, 22:55
door Cesar
Dank je wel Anne, ik ga er mee aan de slag!!!