6 kanaals radio
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 13:07
Ha beste lui!
Ik heb een gewone standaard pioneer deck, zonder al te veel toeters en bellen. nu wilde ik het geluid in mijn auto wat verbeteren. ik heb rondom wat nieuwe speakers geplaatst, een subje onder de stoel gelegd en... oh nee.. daar houd het op.
Nu heb ik het een en het ander gezien met glasvezel, hout, bouwen, plakken etc etc... maar hier heb ik de tijd, de ruimte, ervaring en zin niet voor.
Daarom heb ik besloten het simpel te houden.
Ik heb nog een aantal kapjes plekjes en ruimtes over waar ik zonder moeite netjes een speaker in kan verwerken. NU komt het.
is het mogelijk om een audio kanaal te splitsen zonder kwaliteit of vermogens verlies. hiermee bedoel ik dat ik op het moment een (4x50w) links voor, links achter, recht voor en rechts achter heb. en ik wil naar een volgend systeem. 6x50w 2x links voor, 2x recht voor, 1x links achter en 1x recht achter. er hoeft geen filter tussen aangezien het allemaal coax speaker zijn. in de loop van der tijd wil ik er nog filters/splitters tussen hebben voor extra tweeters.
groetjes
Ik heb een gewone standaard pioneer deck, zonder al te veel toeters en bellen. nu wilde ik het geluid in mijn auto wat verbeteren. ik heb rondom wat nieuwe speakers geplaatst, een subje onder de stoel gelegd en... oh nee.. daar houd het op.
Nu heb ik het een en het ander gezien met glasvezel, hout, bouwen, plakken etc etc... maar hier heb ik de tijd, de ruimte, ervaring en zin niet voor.
Daarom heb ik besloten het simpel te houden.
Ik heb nog een aantal kapjes plekjes en ruimtes over waar ik zonder moeite netjes een speaker in kan verwerken. NU komt het.
is het mogelijk om een audio kanaal te splitsen zonder kwaliteit of vermogens verlies. hiermee bedoel ik dat ik op het moment een (4x50w) links voor, links achter, recht voor en rechts achter heb. en ik wil naar een volgend systeem. 6x50w 2x links voor, 2x recht voor, 1x links achter en 1x recht achter. er hoeft geen filter tussen aangezien het allemaal coax speaker zijn. in de loop van der tijd wil ik er nog filters/splitters tussen hebben voor extra tweeters.
groetjes