Pagina 1 van 1
het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 11:33
door Henkjan
alleen deze week zag ik er al 2: een kant & klaar product dat net als veel zelfbouw projecten gewoon een standaard Hifi2000 kast gebruikt

- Pink Faun streamer

- Nord Acoustic ncore
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 11:39
door Barry2001
hebbie ff?
Deze blijft altijd hangen (collega heeft dezelfde achternaam

):
http://www.vandeleuraudio.nl/new/portfo ... audio-002/
Ook de knopjes van Hifi200 betrokken
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 11:50
door Barry2001
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 18:28
door Shadow
Barry2001 schreef:collega heeft dezelfde achternaam
Verona?
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 19:04
door ray5150
Vergeet hun eindversterkers ook niet :
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 20:20
door Barry2001
"van de Leur hep de hele serie heur"

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 20:22
door Barry2001
Shadow schreef:Barry2001 schreef:collega heeft dezelfde achternaam
Verona?

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 20:31
door Shadow
Barry2001 schreef:Shadow schreef:Barry2001 schreef:collega heeft dezelfde achternaam
Verona?

Turnster/webcammeisje
Maar mooi ding!
Gedraaide peer doet ook veel in hifi2000 doosjes toch?
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 20:33
door Dan
Je kan het ook omkeren natuurlijk. Nu ook beschikbaar voor de doe-het-zelver; Modushop kastjes. Nee even zonder gekheid, je kunt als particulier gelukkig overal je spullen vandaan halen voor de hobby. En als je als beginnend bedrijfje ergens een standaard kast vandaan kan halen is dat toch alleen maar mooi?
Ik denk dat ik zelf een kastje zou ontwerpen maar dat heeft wel een flink effect op de verkoopprijs. Zeker bij kleine oplagen.
Die linkwitzlab jongens gebruiken ook standaard kastjes trouwens...
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 20:38
door Barry2001
Als dat z'n (collega) dochter is had íe dat wel een keer mogen vertellen

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: za 10 dec 2016, 20:43
door Barry2001
Dan schreef:Je kan het ook omkeren natuurlijk. Nu ook beschikbaar voor de doe-het-zelver; Modushop kastjes. Nee even zonder gekheid, je kunt als particulier gelukkig overal je spullen vandaan halen voor de hobby. En als je als beginnend bedrijfje ergens een standaard kast vandaan kan halen is dat toch alleen maar mooi?
Ik denk dat ik zelf een kastje zou ontwerpen maar dat heeft wel een flink effect op de verkoopprijs. Zeker bij kleine oplagen.
Die linkwitzlab jongens gebruiken ook standaard kastjes trouwens...
Tsja. van de Leur audio zet een Hifi2000 kast neer, plempt daar Hypex modules in en presenteert het als kaviaar. Zelfs de knoppen zijn gewoon standaard web shop spul. Als je het hebt over prijzen waarvoor deze zgn High-end voor de hand gaat mag daar wel iets eigens in zitten. Dus ja een eigen ontwerp kast, leef je uit, laat zien dat het wat bijzonders is.
Heb hier veel (werk) mee te maken, maar met de huidige stand vd techniek is er best wel voor een acceptabel bedrag een behuizing met eigensmoel te maken, ook in kleine series.
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 1:44
door Dan
Tja, wat een prijzen. Ik ben het natuurlijk gewoon met je eens. Maar ik kan die man ook wel volgen. Ik weet niet welke modules er in die kasten zitten maar zoals ik eerder al zei, als mensen bereid zijn om die portomonnee te trekken, waarom dan niet? Ik zie op MP Thorens draaitafeltjes voorbij komen met vraagprijzen waar ik niets van begrijp. Net als de oververhitte huizenmarkt in de randstad. Om dan weeer even terug te kome ln op audio. Marantz dan, met een Ncore versterker van net geen 8000 euro. Is dat normaal dan? Ik zou zeggen, koop het niet

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 1:58
door Shadow
Daar hebben we het al over gehad, wat een optimisten...
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 7:47
door dre
Als er markt voor is.........
Niet iedereen bekijkt het leven in onderdelen toch?

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 8:46
door ds23man
Een auto zelfbouwen is ook niet lonend.

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 11:22
door RNacoustics
Voor mij maakt het niet zo veel uit in welk verpakking de electronica zit. Moet wel enigszins smoelen. Enige wat eigenlijk voor mij telt, is de functionaliteit. En dat is dat ze het geluidsbeeld zo natuurgetrouw mogelijk en muzikaal weten neer te zetten.

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 11:33
door hannesie
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 13:20
door Henkjan
wat een grote kast voor een RPi

Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 15:41
door hannesie
Henkjan schreef:wat een grote kast voor een RPi

Het is blijkbaar wat gegroeid onder invloed van Pokon of wat anders, lijkt meer op een setje zoals ik heb, maar dan met een Asrock boardje en een lineaire voeding voor de PC en Class D amp.
Re: het grote "hifi2000 kast gespot" topic
Geplaatst: zo 11 dec 2016, 17:23
door John P
Wedden dat mensen nu hun apparaten gaan aansluiten op de roze audio ingang van het pc-bordje ipv op die mooie cinch ingangen.