Subwoofer versterker na de receiver
Geplaatst: zo 04 dec 2016, 11:37
heb al een hele poos een 10.2 setup gebouwd en aangesloten en dergelijke. om de 2 subwoofers van een beetje vermogen te voorzien gebruik ik tot heden een 2x 125w RMS 8 ohm PA versterker. alleen deze bevat ventilatoren..
Nu ben ik op zoek naar een fan-loze versterker voor de subs. (2x visaton w300s 150w RMS). Ik was eigenlijk op zoek naar een plaatversterker van ongeveer 300w, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 330,- voor een versterker die enkel het signaal hoeft te versterken en nieteens hoeft te filteren, dit is al geregeld.
zijn er andere opties qua versterkers? ik wil wel rond de 150w rms 8 ohm gaan zitten per sub.
alvast bedankt!
Nu ben ik op zoek naar een fan-loze versterker voor de subs. (2x visaton w300s 150w RMS). Ik was eigenlijk op zoek naar een plaatversterker van ongeveer 300w, maar ik vind de prijzen behoorlijk.. 330,- voor een versterker die enkel het signaal hoeft te versterken en nieteens hoeft te filteren, dit is al geregeld.
zijn er andere opties qua versterkers? ik wil wel rond de 150w rms 8 ohm gaan zitten per sub.
alvast bedankt!