Pagina 1 van 1

nieuwe mundorf

Geplaatst: do 20 jul 2006, 19:14
door dre

Geplaatst: vr 21 jul 2006, 9:34
door Geenius
Wordt binnenkort getest. Het is wachten op de eerste productie batch. :wink:

Geplaatst: vr 21 jul 2006, 18:05
door richard
Zijn dat ingegoten opgerolde condensatoren of hebben ze dezelfde opbouw als Wima?

Geplaatst: vr 21 jul 2006, 23:57
door Edo
Geenius schreef:
Wordt binnenkort getest. Het is wachten op de eerste productie batch. :wink:
Interesting....

Geplaatst: za 22 jul 2006, 11:46
door Joost
Mmm ben ook benieuwd of het wat is voor mijn nieuwe projekt.....

Geplaatst: ma 24 jul 2006, 10:02
door Geenius
richard schreef:
Zijn dat ingegoten opgerolde condensatoren of hebben ze dezelfde opbouw als Wima?
Plat gestapeld.

Geplaatst: ma 24 jul 2006, 20:05
door richard
Geenius schreef:
richard schreef:
Zijn dat ingegoten opgerolde condensatoren of hebben ze dezelfde opbouw als Wima?
Plat gestapeld.
Dat zijn de Wima blokjes ook, misschien een idee om die ook in een vergelijk op te nemen?

Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: di 25 jul 2006, 8:48
door Geenius
Ik heb de Wima MKP10 geprobeerd als bypass condensator, maar dat was geen succes. Als gewone condensator moet ik ze nog proberen.

Geplaatst: do 24 aug 2006, 9:53
door Geenius
De Mundorf RXF zijn binnen! Nu eerst maar even inspelen. :)

Geplaatst: do 24 aug 2006, 10:02
door FrankG
Tony waar haal de meeste onderdelen vandaan?

Geplaatst: do 24 aug 2006, 10:12
door Geenius
Mundorf haal ik bij De Audiofabriek in Haarlem.

Geplaatst: do 24 aug 2006, 10:21
door FrankG
Moet een heel deel onderdelen gaan bestellen.
Een een inventaris maken :)

Geplaatst: do 24 aug 2006, 11:21
door Henkjan
btw Mundorf: heb je gezien dat die in hun advertenties naar Tony z'n site verwijzen?

Geplaatst: zo 01 okt 2006, 23:51
door Henkjan
en?

en nu we t toch over caps testen hebben: verbaasde me dat de IT KPSn niet in je overzicht staan... de IT paper in oil overigens ook niet...

Geplaatst: ma 02 okt 2006, 0:45
door ovni
[ff stoken mode]
Ja, en It audyn cap 400v is bagger :twisted:

Maar goed we vervangen die bagger gewoon voor Dueland silver caps dan is er geen discussie meer mogelijk ... kortom; Te koop een aluminium midzwaard zeiljacht ivm met upgrade van m'n filtertje.
[/ff stoken mode]

Geplaatst: ma 02 okt 2006, 10:20
door Geenius
Henkjan schreef:
en?

en nu we t toch over caps testen hebben: verbaasde me dat de IT KPSn niet in je overzicht staan... de IT paper in oil overigens ook niet...
Er zijn nog zoveel condensatoren die ik wil proberen! :)
Het gebrek aan tijd en geld zijn het eeuwige probleem.