Pagina 1 van 1

AF-DAC 3 ?

Geplaatst: vr 25 nov 2016, 20:21
door hsmeets

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 12:02
door hannesie
Te veel pootjes [-X , is meen ik pincompatible met de 9018.

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 12:47
door dre
Daarom een AF-DAC 3. :mrgreen:

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 13:11
door toetertje
dre schreef:
Daarom een AF-DAC 3. :mrgreen:
Voor de Cabrio?
:rofl:

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:12
door knuisje
Die komt er niet, in ieder geval niet van mij. =;

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:14
door dre
Helemaal nooit? O:)

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:21
door knuisje
Nope :-&

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:32
door dre
Ik wacht wel tot je surround wil. :rofl:

Re: AF-DAC 3 ?

Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:57
door RNacoustics
Bouwtopic (AF)-DAC met ethernet AES67 protocol ondersteuning, dat zoek ik :yeah: