Pagina 1 van 1
AF-DAC 3 ?
Geplaatst: vr 25 nov 2016, 20:21
door hsmeets
Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 12:02
door hannesie
Te veel pootjes

, is meen ik pincompatible met de 9018.
Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 12:47
door dre
Daarom een AF-DAC 3.

Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 13:11
door toetertje
dre schreef:Daarom een AF-DAC 3.

Voor de Cabrio?

Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:12
door knuisje
Die komt er niet, in ieder geval niet van mij.

Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:14
door dre
Helemaal nooit?

Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:21
door knuisje
Nope

Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:32
door dre
Ik wacht wel tot je surround wil.

Re: AF-DAC 3 ?
Geplaatst: za 26 nov 2016, 20:57
door RNacoustics
Bouwtopic (AF)-DAC met ethernet AES67 protocol ondersteuning, dat zoek ik
