Pagina 1 van 3

HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 10:59
door ds23man
Maar even een apart draadje!

De handel is binnen, palletgewicht 260Kg! :shock:
_DSC1746.JPG
_DSC1747.JPG
_DSC1748.JPG
_DSC1749.JPG
_DSC1750.JPG
De roltafel is de uitvoering met de stangen, maar vergis je niet: die zijn dus massief en loodzwaar. Kon net de kist opvangen toen ik de banden losknipte.

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:06
door ds23man
:rofl: :rofl: :rofl: De gebruiksaanwijzing

Let op! Deze machine is zo zwaar dat u hem niet met de hand mag tillen.


Gelukkig heb ik motorblokken takel om hem straks om te keren.

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:10
door dre
Altijd handig zo'n laro! :rofl:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:12
door ds23man
Zo'n ding Dre!
90004.jpg

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:13
door dre
Ja,dat zeg ik! :lagge:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:36
door Shadow
dre schreef:
Ja,dat zeg ik! :lagge:
:rofl: :rofl: :rofl:

niet in je kofferbak vervoeren die takel!

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:47
door Zweitse
Ik zou gewoon zoiets als takel in mijn schuur willen hebben :mrgreen:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:51
door Shadow
Op m'n vorige werk hadden we er 1 met cabine erin, 60 tonner :rock:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 11:59
door dre
Zit ie al in elkaar? :kwijl:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 12:02
door ds23man
Weet je hoeveel werk het is om alles uit te pakken en te bewonderen?

Eerste mailtje al naar HBM gestuurd, motor staat uit het lood gemonteerd.

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 12:42
door John P
Reactie HBM: De motor is niet op de vloer maar op de muren uitgelijnd, speciaal voor u als extra service.

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 12:48
door ds23man
Heleboel spul:
_DSC1754.JPG
Zit niet echt lekker:
_DSC1751.JPG
_DSC1752.JPG
_DSC1753.JPG

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:21
door ray5150
Zit er ook een Ikea-achtige gebruiksaanwijzing bij over hoe je hem in elkaar moet zetten ?

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:22
door ds23man
Nog slechter! :mrgreen:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:23
door ds23man
Maar er zitten wel inbussleuteltjes bij! :lol:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:25
door SSassen
Niet zeuren nu, jij ging voor de budgetoplossing, dan zal je dus zelf de QC en het afstellen moeten gaan doen :mrgreen:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:37
door ds23man
Ach, die Scheppach van jou zal je ook helemaal moeten nalopen na transport. :mrgreen:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:38
door SSassen
ds23man schreef:
Ach, die Scheppach van jou zal je ook helemaal moeten nalopen na transport. :mrgreen:
Was ik wel van plan, heb de voelermaat en de Mitutoyo digitale schuifmaat al klaarliggen :mrgreen:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:40
door ds23man
Komt dat ding per roeiboot trouwens?

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:44
door SSassen
ds23man schreef:
Komt dat ding per roeiboot trouwens?
Nee, maar m'n bestelling was nog niet compleet, de afzuiginstallatie stond op backorder. Zou ergens eind deze week geleverd moeten worden.

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 13:46
door Pjotr
ds23man schreef:
Komt dat ding per roeiboot trouwens?
Dat is toch geen probleem? Het hek is allang weer uit de sloot volgens mij.

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 14:03
door ds23man
Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Komt dat ding per roeiboot trouwens?
Dat is toch geen probleem? Het hek is allang weer uit de sloot volgens mij.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 20:53
door dre
Liggen de pleisters al klaar? :mrgreen:

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: wo 16 nov 2016, 20:55
door SSassen
dre schreef:
Liggen de pleisters al klaar? :mrgreen:
Volgens mij is hij nog druk op zoek naar schroef 3A op de tekening, die heeft de Chinees vergeten erbij te leveren :D

Re: HBM 600-A Formaatzaag

Geplaatst: do 17 nov 2016, 11:51
door ds23man
Pfff, dat waren een hoop boutjes:
_DSC1755.JPG
De handel op zijn pootjes:
_DSC1759.JPG
_DSC1760.JPG
Nou dat ding nog op zijn verrijdbare onderstel hijsen.