Pagina 1 van 1

Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: zo 06 nov 2016, 14:22
door lucasbreda
Hey allemaal,

Mijn naam is Lucas, ik ben 21 jaar oud en begin steeds meer interesse te krijgen voor zelfbouwaudio. :)

Ik zit op kamers in Breda en studeer momenteel Business IT & Management aan de Avans hogeschool. Veel vrije tijd die ik heb, vul ik in met het kijken van series en films. Vandaar dat ik ook opzoek was naar een leuk stereo setje voor op mijn kamer. Maar zoals velen misschien wel weten hebben de meeste studenten weinig te besteden... :beer:, dus het moest niet te duur zijn. Na wat zoeken op internet kwam ik cyburgs needle tegen en deze heb ik dan ook een tijdje geleden gebouwd met de visaton FRS8. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik echt te gek!

Ik vond het bouwproces + resultaat zo leuk dat het de laatste tijd begint te kriebelen :D

Ik ben dan ook van plan om een nieuw projectje te beginnen. Ik wil graag een setje monitors voor op mijn bureau. Hier heb ik echter wat hulp bij nodig, vandaar dat ik me dan ook hier lid heb gemaakt.

Gr.

Lucas

Re: Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: zo 06 nov 2016, 14:53
door architect
mooi
start dan maar gauw een projectdraadje op

Re: Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: zo 06 nov 2016, 14:57
door ray5150
Welkom Lucas.
Er is genoeg te vinden, zoek maar eens op de "paasprojectjes" van Henkjan.
Betaalbare en compacte kastjes zijn dit.

Re: Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: zo 06 nov 2016, 16:05
door lucasbreda
Thanks voor de tip, zal eens rondkijken :)

Re: Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: zo 06 nov 2016, 17:10
door OpaBert
Welkom Lucas ,
Breda is elk jaar een luisterdag met prachtige versterkers en luidspreker boxen
Met actieve filters met DSP en ook zonder
Ik zit me nu al 3 jaar te verbazen over de hoge kwaliteit van de gebouwde dingen hier
Super ook ondersteuning van oa MTB en Anne op Electronica gebied
Barry met zijn printen
En natuurlijk de moderatoren welke dit forum draaiend houden
Geweldig forum wel wat vervuiling zo nu en dan van ondergetekende :lol:

Re: Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: ma 07 nov 2016, 20:01
door lucasbreda
Thanks :)

Leuk dat het zo'n actief forum is.

Re: Laat ik me even voorstellen

Geplaatst: di 08 nov 2016, 16:05
door Muug
de paasprojectjes van HJ staan dus effectief te koop 8)