Laat ik me even voorstellen
Geplaatst: zo 06 nov 2016, 14:22
Hey allemaal,
Mijn naam is Lucas, ik ben 21 jaar oud en begin steeds meer interesse te krijgen voor zelfbouwaudio.
Ik zit op kamers in Breda en studeer momenteel Business IT & Management aan de Avans hogeschool. Veel vrije tijd die ik heb, vul ik in met het kijken van series en films. Vandaar dat ik ook opzoek was naar een leuk stereo setje voor op mijn kamer. Maar zoals velen misschien wel weten hebben de meeste studenten weinig te besteden...
, dus het moest niet te duur zijn. Na wat zoeken op internet kwam ik cyburgs needle tegen en deze heb ik dan ook een tijdje geleden gebouwd met de visaton FRS8. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik echt te gek!
Ik vond het bouwproces + resultaat zo leuk dat het de laatste tijd begint te kriebelen
Ik ben dan ook van plan om een nieuw projectje te beginnen. Ik wil graag een setje monitors voor op mijn bureau. Hier heb ik echter wat hulp bij nodig, vandaar dat ik me dan ook hier lid heb gemaakt.
Gr.
Lucas
Mijn naam is Lucas, ik ben 21 jaar oud en begin steeds meer interesse te krijgen voor zelfbouwaudio.
Ik zit op kamers in Breda en studeer momenteel Business IT & Management aan de Avans hogeschool. Veel vrije tijd die ik heb, vul ik in met het kijken van series en films. Vandaar dat ik ook opzoek was naar een leuk stereo setje voor op mijn kamer. Maar zoals velen misschien wel weten hebben de meeste studenten weinig te besteden...
Ik vond het bouwproces + resultaat zo leuk dat het de laatste tijd begint te kriebelen
Ik ben dan ook van plan om een nieuw projectje te beginnen. Ik wil graag een setje monitors voor op mijn bureau. Hier heb ik echter wat hulp bij nodig, vandaar dat ik me dan ook hier lid heb gemaakt.
Gr.
Lucas